|
Auteur: |
|
|
Quicktime downloaden! ... do you think we're forever? ... |
|
Niets anders aan te voegen. Die Quicktime-videos zijn alleen soms wel erg baggerig! |
|
quote: Tanc yoe verie mug Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
moet je ff de nimo drivers halen (ff zoeken op google) dat is een hele verzameling codecs.. maar je ken ook quicktime downen jah |
|
waarom niet gewoon Windows media player? Die draait zo'n beetje alles volgens mij. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: geen .mov volgens mij.... Suck my piss |
|
standaard geen mov nee maar wel met die nimo codecs |
|
quote: Nee Quicktime-formaten zijn van den concurrent hè. |
|
Het Kan Wel. Ik heb wel meer mensen QT en MOV zien draaien via een windows media player. Ach ja, uit eindelijk is het allemaal MPEG Dit slaat nergens op. |
|
Ik speel hem dan af met MediaSpeler 2 Niet wmspeler. Volgensmij had ik ook nog 1 .dat filmpje |
|
maar in alle gevallen moet je toch quicktime hebben volgens mij [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
Een vriend van mij zet mov's en avi's altijd op de een of andere manier om naar mpg. Dat is ook een manier... |
|
quote: Zou je jouw vriend willen vragen hoe hij dat doet? Ik zoek al heel lang naar een programma dat dat doet, zodat ik video cd's kan maken, maar tot nu toe heb ik niets gevonden, zelfs na meerdere oproepen enzo. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-04-2002 21:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Done. Verwacht morgen een antwoord . [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 30-04-2002 21:47] |
|
quote: Crap, heb mezelf gequote ipv ge-edit... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 30-04-2002 21:46] |
|
Hij zet mov's om met Quicktime professional en mpg's om met virtualdub of nandub naar avi's... Maar hij zet nooit dingen om naar mpeg, veel te groot blijkbaar. www.divx-digest.com zou een handige site zijn. |
|
quote: Duh. Windows Media Speler. Da's hetZELFDE!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Bull! [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 04-05-2002 10:41] |
|
Altijd leuk, die nerdjes die elkaar gaan aftroeven en 'Bull!!' gaan roepen zonder verder te vertellen hoe het dan wèl zit.... |
Index / Algemeen |