|
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door ToxicMullet op 04-05-2011 9:43] |
|
VVV Venlo, dat is niet zo ver weg. Tijd om Ra nog eens te zien. |
|
Aanwezig is de planning |
|
Ik denk dat ik ook wel even kom kijken |
|
Lijkt mij vet dit. Alleen nogal jammer om een exlusieve show in Venlo te geven. Niet echt bereikbaar voor mensen uit het noorden, oosten en westen van het land. Ik doe er dan ook nog even moeilijk over. |
|
Met de auto met een paar man, toch wel te doen... Zin an... |
|
Over een paar weken alweer...... |
|
MUTANK is vervangen door YOUR HIGHNESS (bel) |
|
Kom ook wel even kijken naar Cough. |
|
Was van plan hierheen te komen, maar 15 mei is er een exclusieve Amen Ra gig in een kerk in Gent, dus das net iets praktischer |
|
quote: Helaas snel uitverkocht, was net te laat... |
|
quote: Heb de bekendmaking toevallig 4 minuten na plaatsing gezien, dus meteen tickets besteld |
|
Komende vrijdag al....... |
|
Ik ben erbij! Plek in de auto is geregeld, dus komt goed. |
|
Misschien toch afwezig. Ben wel in de buurt, maar kan eigenlijk even geen geld uitgeven. You have time. You are doing fine. |
|
Hoe was het optreden in Gent? wou hier heel graag bij zijn, maar was al uitverkocht voor ik het wist |
|
Tickets gaan al lekker. Binnenkomen zal wel geen probleem zijn, maar om het 100% zeker te weten kun je hier voor de zekerheid alvast je kaartje scoren: http://perron55.nl/index.php?page=order&event=623&eventid=46689 my reply crew --> sick of you! |
|
quote: De hele show in de kerk was fucking gaaf. Kreeg op het laatste moment nog de mogelijkheid om te gaan. Morgen ook aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 19-05-2011 18:39] |
Index / Concerten |