IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Van wie is dit nummer?
AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 30-04-2002 17:44 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Het nummer begint met:

Do you have a song to play when you're upset? Do you have a song that says "i'm angry... i'm very very angry".

Hij werd gisteren in de Baroeg direct na het Cryptopsy concert gedraait.

TIA

Forward into the light, forward into infinity!

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-04-2002 17:46 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

geen idee..

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Arr
Usericon van Arr
Posted 30-04-2002 18:04 by Arr Wijzig reactieProfiel van ArrQuote dit berichthttp://www.phase-juxtaposition.com

Hmm, dat nummer is me niet opgevallen.
Het was wel een wereldconcert, beetje aan de korte kant voor me gevoel alleen..

i feel like a hoochiemumma

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-04-2002 18:13 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Eternal suffering: Drowning in tragedy

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 30-04-2002 18:28 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik ben ook al een hele tijd op zoek naar een cd-titel + uitvoerende band van een bepaald nummer. Ik ken slechts een klein stukje van een refrein:

in the garden down below
where the evil flowers grow
clutch (??) the steel rails as they g(r)ow
walking through the purple snow.

Weet iemand wie de band is van dit nummer en hoe het album heet waar het nummer opstaat?

the only pleasure is pain

AltMazter
Usericon van AltMazter
Posted 30-04-2002 18:49 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 18:13 schreef XnegativeX het volgende:
Eternal suffering: Drowning in tragedy

Ah! Dat is hem inderdaad.

Concert was inderdaad wel gaaf. Haemorrage gozer was ietwat een Poser maar de muziek was wel goed.

AltMazter
Usericon van AltMazter
Posted 30-04-2002 18:52 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 18:28 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik ben ook al een hele tijd op zoek naar een cd-titel + uitvoerende band van een bepaald nummer. Ik ken slechts een klein stukje van een refrein:

in the garden down below

Weet iemand wie de band is van dit nummer en hoe het album heet waar het nummer opstaat?

Disharmonic Orchestra : Expositions Prophylaxe - 04 - SICK DISHONOURABLENESS

Zie: http://metal-lyrics.narod.ru/d/disor90.html

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-04-2002 18:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 30-04-2002 18:53]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-04-2002 18:53 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 18:28 schreef Vampire_girl het volgende:

in the garden down below

Dit is:

Nummer: "SICK DISHONOURABLENESS"
Band: DISHARMONIC ORCHESTRA
Cd: EXPOSITIONS PROPHYLAXE

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-04-2002 19:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 18:53 schreef Valorian666 het volgende:
Dit is:

Nummer: "SICK DISHONOURABLENESS"
Band: DISHARMONIC ORCHESTRA
Cd: EXPOSITIONS PROPHYLAXE

Shit.. was NET iemand mij voor...

Ik heb overigens nog NOOIT van die band laat staan dat nummer gehoord..

Maar advies aan Vampire Girl of anderen die een stuk tekst van een numemr weten:

Ga naar GOOGLE.COM , en type de tekst daar in (een regel ofzo) , met " " eromheen, dan vindt de searchengine alleen de pagina's waar exact die hele regel in voorkomt, en als je band dus een beetje originele lyrics heeft heb je binnen enkele seconden je nummer gevonden (zo ook dus het bovenstaande)

AltMazter
Usericon van AltMazter
Posted 30-04-2002 19:13 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Nadeel van google is dat het een eenmaal-geindexeerd-nooit-meer-vervangen searchengine is.

alltheweb heeft een kwart van google aantal geindexeerde pagina's maar alles wordt wel iedere maand geupdate.

En bovendien moet je het wel kunnen vinden he... (en dat kon ik zelf niet)

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 30-04-2002 19:14 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Bedankt voor de hulp, en nu maar hopen dat de cd nog te krijgen is.

the only pleasure is pain

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-04-2002 19:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 19:13 schreef AltMazter het volgende:
Nadeel van google is dat het een eenmaal-geindexeerd-nooit-meer-vervangen searchengine is.

alltheweb heeft een kwart van google aantal geindexeerde pagina's maar alles wordt wel iedere maand geupdate.

En bovendien moet je het wel kunnen vinden he... (en dat kon ik zelf niet)

Nee.. maar die tekst die jij opgaf is ook wel wat minder makkelijk..

Het gaat meer om mensen die hele refreinen weten enzo..

Overigens maakt het mij niet uit hoor.. wilde alleen wat zoekadvies geven..

alltheweb.. zal het eens uittesten..

Google is zowiezo anders dan de meeste engines: altavista, yahoo, etc. zoeken via de keywords enzo, en adden elke site.. Google kijkt naar hoeveel een site al gelinkt is vanuit andere sites ..

Hierdoor krijg je via Google dus vaak veel relevantere sites (dwz, sites die kennelijk populair zijn en waar veel links naar wijzen) wat vaak in het voordeel werkt, ipv de sites die de beste keywords/meta managing hebben opgebouwd..

GOOGLE

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 30-04-2002 20:11 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 30 april 2002 19:13 schreef AltMazter het volgende:

Wat een lulkoek.
Dat ligt dan aan jezelf.
Als je een pagina maakt kan je de Bots vertellen wanneer ze weer motten kommen kijken

Dit slaat nergens op.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 30-04-2002 20:17 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

[offtopic]
He altmatzer ... kan je me even jouw email adres mailen.
[/offtopic]

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-04-2002 20:19 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Uit altmatzers profiel

Interesses / hobbies: Ik ben dus een zware metalfan (maar dat wist je al) en een absolute discofiel (met geldgebrek... send money). Ik hou van black/doom/trash/grindcore/gothic/darkwave/ambient en gaat zo maar door. Van alles dus zolang het maar goed is. (De *del* knop zit erg dichtbij wat dat betreft.)God, wat zuigt deze profiel van mij... Ik hoop dus dat niemand dit prutstukje ooit leest.

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-04-2002 20:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 20:19 schreef Heosphoros het volgende:
Uit altmatzers profiel

Interesses / hobbies: Ik ben dus een zware metalfan (maar dat wist je al) en een absolute discofiel (met geldgebrek... send money). Ik hou van black/doom/trash/grindcore/gothic/darkwave/ambient en gaat zo maar door. Van alles dus zolang het maar goed is. (De *del* knop zit erg dichtbij wat dat betreft.)God, wat zuigt deze profiel van mij... Ik hoop dus dat niemand dit prutstukje ooit leest.

Lol.. jammer dat het niet erg relevant is he..
..

edit: Shit cadaveria stond nog ingelogd.. dit is dus valorian666

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 30-04-2002 20:27]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

AltMazter
Usericon van AltMazter
Posted 30-04-2002 21:11 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 20:11 schreef mörke het volgende:
Wat een lulkoek.
Dat ligt dan aan jezelf.
Als je een pagina maakt kan je de Bots vertellen wanneer ze weer motten kommen kijken

Ik quote slechts de intermediair... Hoe het precies zit weet ik ook niet. Maar het verklaart wel dat je een hoop oude pagina's tegenkomt bij de meer offtopic antwoorden.

AltMazter
Usericon van AltMazter
Posted 30-04-2002 21:13 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Dat je de tijd neemt om een profiel te lezen zeg... <- speciaal voor jou aangepast

[Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 30-04-2002 21:34]

Koud
Usericon van Koud
Posted 01-05-2002 15:58 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 21:11 schreef AltMazter het volgende:
Ik quote slechts de intermediair... Hoe het precies zit weet ik ook niet. Maar het verklaart wel dat je een hoop oude pagina's tegenkomt bij de meer offtopic antwoorden.

Dat ze eenmaal hebben geindexeerd en dan klaar is volgens mij lulkoek.

Er komen elke dag nieuwe sites bij. Heb je het spelletje "Google-whacking" wel eens gespeeld? Moet je proberen met 2 bestaande engelse woorden exact 1 resultaat te krijgen. Het leuke is, dat als je er een heb gevonden hij de volgende week niet meer werkt.

....... Ik verveel me wel eens M'kay?

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com