|
Auteur: |
|
|
Onslaught 06-05-2011 De Pul Uden VVK: tba Tijden: tba Voorprogramma: tba bron: livepul.com |
|
de nieuwe ploat is hâdd!! signature |
|
quote: Ach als er een leuk voorprogramma komt is het geen probleem! Overkill van vorig jaar redone! |
|
Waren wel gaaf op Elsrock en Dynamo Outdoor, maar weet niet of ik weer ga. Ligt aan de prijs :p |
|
Nog een andere NL date? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nog niet bekend. |
|
Dan hou ik mijn vingers gecrossed. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Kom gewoon naar Uden! Krijg je bier van me. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En ik? |
|
quote:Ook. Tuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: 't is ta furrrrr , en verder betwijfel ik je oprechtheid Desalnietemin ben ik vereerd [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-01-2011 18:19] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Ik ben wel gul hoor. Ik heb zelfs iemand als R. of Burzum weleens bier gegeven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dan moet je wel durven ja... |
|
quote: Ik vraag me af of Burzum dat nog weet. Bareuh... |
|
Als ze komen is dat samen met Suidakra en Debauchery |
|
Suidakra!!! Beter komt dit naar de Baroegggg Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Helaas, geen datum in De Pul uiteindelijk. De tour is al volgt: Mar. 31 - Hamburg, Germany - Markthalle Apr. 01 - Arhus, Denmark - Voxhall Apr. 02 - Göteborg, Sweden - Parken Apr. 03 - Stockholm, Sweden - Huset Apr. 06 - Turku, Finland - Klubi Apr. 07 - Helsinki, Finland - DOM Apr. 08 - Tampere, Finland - tba Apr. 09 - Tallin, Estonia - Tapper Apr. 10 - Riga, Latvia - Melna Piektdiena Apr. 11 - Vilnius, Lithuania - Club New York Apr. 16 - München, Germany - Backstage Apr. 17 - Prattlen, Switzerland - Z7 Apr. 19 - Darmstadt, Germany - Steinbruch Theater Apr. 20 - Osnabrück, Germany - Bastard Club Apr. 21 - Essen, Germany - Turock Apr. 22 - Vosselar, Belgium - Biebob |
|
Klote. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Biebob dan proberen. |
Index / Concerten |