|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
|
|
Samael - Into The Pentagram En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Darkthrone - Natassja in Eternal Sleep En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Toch wel hullie beste. Graupel - auf alten wegen |
|
quote: Beste nummer idd! IIg. For old times sake: Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky - Kathaarian Life Code En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
darkthrone - serpents harvest En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Type o negative - Slow, deep and hard Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
Silencer - Death, Pierce Me Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
|
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Oew! Heerschend! Heb de lp hier ook ergens liggen. IIg: Darkthrone - Earth's Last Picture En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heerschend indeed! Satyricon - Fuel for Hatred EDIT: spelde fuel als feul.. krijg je als je te snel typt [Dit bericht is gewijzigd door Quick-T op 14-01-2011 23:45] |
|
quote: np Last Days of Humanity – Rusty Razors in a Molding Corps signature |
|
Destruction - Curse The Gods En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Extinction of Mankind - Baptised in Shit. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Graupel - Am Pranger... |
|
Darkthrone - Quintessence En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Ik vergeet altijd de titel. Maar goed, mijn alltime nummer van darkthrone: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik kreeg spontaan zin in ska?! Jaya The Cat - Are You With Me? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |