Dat was weer gaaf en gezellig.
Enige twee bands van echte interesse waren toch zoals verwacht Eternity en Naer Mataron.
De eerste band was niet echt wat, Demonic Empire daarna gemist ivm met eten in het centrum. Patat was overigens niet te vreten, de snacks waren wel oké.
Toen ik terug kwam was het tijd voor Eternity en wat hadden die een bagger geluid zeg. Echt jammer. Weet niet hoe, wat of waarom, maar het was niet best, helaas.
Daarna was het de beurt aan Huldrefolk. Dit was vreemd genoeg de eerst band met een vet geluid. De band zelf speelde wel strak, maar wist me na een drietal nummers toch niet echt meer te boeien.
Toen A Forest Of Stars. Gewaagd om ze op een dergelijk festival te zetten, maar pasten er dus eigenlijk ook niet echt helemaal tussen. Ik kon er niet zo heel veel mee en had er bovendien toch ook meer van verwacht.
Naer Mataron was weer VET. Vicotnik was er niet bij, maar Kaiadas deed zelf de vocalen.
Prima show. Toch jammer dat deze band zo ondergewaardeerd is of dat niemand het schijnt te kennen, want ze spelen vrij weinig buiten Griekenland. Hebben nog nooit in NL gespeeld en ben er dus voor de 2e keer voor naar België afgereisd.
Urfaust heb ik niets mee, dus lekker backstage zitten zuipen en ouwehoeren met de jongens van Eternity.
Geslaagd feestje!