|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*Mompelt iets over vluchtig lezen* (nog steeds rare titel) [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 17-01-2011 17:18] |
|
Let op het woordje "enige". |
|
Jammer dat Zaandam zo'n teringeind weg is! |
|
Zaandam! Dat is mooi te doen voor me. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Gaaf! =) |
|
Vet, absoluut heen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ver weg en op mijn verjaardag... |
|
stelletje luie boe.. euh Nederlanders |
|
jay! hier ben ik bij! |
|
Vast wel aanwezig |
|
quote: |
|
Waar slaat de titel op? Of ben ik nou zo dom? Wel zeer vet, enige NL show dus? |
|
Nee quote: =) |
|
Hmm zeer aanlokkkelijk, maar afstand is a bitch en in de drukste tijd van het jaar op werk .. een tijd waar ik mooi veel extra kan verdienen .. |
|
oeh erg tof dit! |
|
quote: Die titel was een foutje, maar al aangepast. en ze spelen 2 sets, dus wordt wel een speciaal showtje |
|
Voor volk uit het zuiden: ze doen ook een show in Köln. |
|
quote: Eigenlijk is dit gewoon een speciale show voor alleen West en midden Nederland |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 18-01-2011 0:31] |
|
quote: Jaja, doe maar bijdehand [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 18-01-2011 0:38] |
|
quote: U wilde ene logeer matras begrijp ik? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Hmmm erg interessant |
|
|
|
Tickets in de meel en geprint www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hmm, ik ben na brave murder day afgehaakt, laatste gave plaat, voor mij dan. Ik denk dat ik hier beter niet naar toe kan gaan, lijkt me. Veel nummers van de eerste twee platen zullen er vast niet gespeeld worden. Gelukkig heb ik ze lang geleden al een keer gezien met wel het goede materiaal, in de baroeg. 1996 ofzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |