|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke datum is het optreden? check. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 17-01-2011 17:28] |
|
quote: Dinsdag 7 Juni 2011 |
|
Ik sla over ben ik bang. Kan iemand mij uitleggen wat er met Rob Halford is gebeurt. Heeft hij ineens podiumvrees ofzo ? Als ik video's van recente optredens bekijk loopt Rob een beetje van links naar rechts over het podium, nauwelijks naar het publiek kijkend en als ie dat al doet met z'n hand aan z'n oor, heeft ie zijn ogen dicht.............. Ziet er allemaal een beetje geacteerd uit en dat vond ik vroeger niet. Zelfs zijn aankondigingen doet ie al weglopende met z'n rug naar het publiek................ [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 17-01-2011 17:41] |
|
Het wordt steeds idioter met die toegangsprijzen voor de grote bands (waarom zou je een frisse jonge band willen zien vraag je je dan als cynist af terwijl je voor drie keer zo veel geld de zoveelste keer dezelfde setlist krijgt). Ook weer 50 euro in een dergelijke zaal. Ik heb ze al vaak zat gezien, ook in de gloriejaren (jaren tachtig). Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: waarheid [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-01-2011 18:34] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Vraag me ook af wat er met Rob aan de hand is. KK Downing heeft ook in een interview laten weten niets van Robs ongeïnteresseerde attitude te begrijpen. Dat is toch wel tekenend Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
De koek is op. En na de deceptie afgelopen keer op Graspop hoef ik ze ook niet meer te zien. Bareuh... |
|
Een kale nicht op het podium die geen interactie heeft met het publiek. Kijk ze wel zat op Grasjepopje. |
|
Lekker, tegelijk met Saxon in Uden. |
|
En daar ga je ook niet heen, dus ??? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 17-01-2011 19:51] |
|
Wat doe jij? |
|
Ik ga in ieder geval niet naar JP. Een keer in de Brabanthallen gezien en dat was wat mij betreft meer dan genoeg. En het is dat ik die dag geen tijd heb anders zou ik naar Saxon gaan. Edit: godverse typtyfus [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 17-01-2011 19:56] |
|
Hoe kun je nu al weten dat je op die dag geen tijd hebt dan? |
|
Dude |
|
|
|
Kaartje binnen |
|
quote:In 2008? Dat was echt tenenkrommend. |
|
quote: Die bedoel ik ja. Bareuh... |
|
Dat Rob met zijn rug naar mensen toestaat is niet zo bijzonder natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De enge meneer en ik zijn er iig bij |
|
quote: Heb jij geen festival te organiseren? Ontopic : Ik weet niet of ik hier bij ga/wil zijn, ik vind die absurde prijzen echt te gek worden. Against God and Government |
|
MOJO propt er even doodleuk Rob Zombie en Volbeat bij.....euh.... http://www.livenation.nl/event/184007/judas-priest-tickets?omq=priest |
|
quote: En wat is daar het probleem dan? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
wie vervangt KK? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |