|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Fortarock presents LAZARUS A.D. BONDED BY BLOOD Open: 21:00 | Start: 22:00 | Merleyn www.fortarock.nl |
|
Misschien ga ik hier wel heen. |
|
Leuk! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig , wel even slaapplek proberen te fixen in Nijmegen, want woensdagnacht helemaal doorhalen is geen flikker aan in Nima. |
|
Kende die hele band Lazarus A.D. niet, maar wat een vette shit zeg! |
|
Klinkt lekker! Wel aanwezig denk ik |
|
gave bands die ik graag wil zien. nijmegen is echter niet echt om de hoek voor mij dus moet nog maar even kijken... |
|
Is er voor studenten weer een 50% korting regeling ? |
|
quote: |
|
Je zou bijna eeuwig student willen blijven voor deze regeling haha! |
|
quote: Gewoon je studentenkaart bewaren, komt nog vaak genoeg van pas |
|
quote: de regeling geldt wel voor een GELDIGE collegekaart en alleen voor doordeweekse concerten in Merleyn. |
|
Aanwezig! Dit keer maar niet me jas in de auto laten liggen om geld te besparen want die kan je gratis ophangen. |
|
quote: Ja, ik begrijp wat je bedoelt, maar sowieso bij feestjes in de stad en dergelijke naast deze concerten, vaak kijken ze niet eens naar de foto, laat staan de datum die op het pasje staat . In ieder geval een prachtregeling |
|
nieuwe album van Lazarus AD is hier te beluisteren: http://www.metalunderground.com/news/details.cfm?newsid=64425 |
|
Jammer dat je bij NTI geen studentenpas krijgt haha |
|
de nieuwe Lazarus dinges heeft wel een lekkere gitaarsound signature |
|
|
|
*up* |
|
vanavond!! |
|
Oh kut dat is vanavond alweer, jammer ga al naar een galafeestje in Utrecht. Volgende keer Fortarock maar weer erbij dan |
|
Ik ben er bij vanavond. Lekker dichtbij. |
|
Ik was dit helemaal vergeten, heb alweer wat anders in de planning. |
|
voor de mensen die willen weten hoe laat allemaal: 22.00 - 22.30 Bonded By Blood 22.45 - einde Larzarus A.D. |
|
Hoop niet dat we er met 10 man staan? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |