|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was supervet. Entombed bleef maar doorgaan!! Wat een enthousiasme en een heerlijke set met veel oude nummers!!Ik heb genoten in ieder geval. Publiek was inderdaad wat tammetjes, maar dat mocht de pret niet drukken. |
|
quote: Zeker niet die rare bierdrinkende meneer met zijn Enforcer t-shirt gezien dan. Wat een malloot was dat zeg... Entombed was niet zo mijn ding, en het geluid bij Izegrim had wel beter gemogen. Zang, bas en drumstel waren prima te horen. Wat van de gitaren niet gezegd kon worden. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Was een leuk avondje en inderdaad wat tam publiek maar goed, dan moet je er zelf maar een feestje van maken. Izegrim was dikke prima, Entombed was overheersend Erebus helaas moeten missen |
|
Vonnet vet! Boeiender |
|
quote: Ik behoor dan ook niet tot de Zwolse scene . Maar was een mooi feestje, heel gezellig! Erebus was gaaf, cd vergeten aan te schaffen, maar dat komt nog wel . Izegrim ook dikke prima, maar inderdaad jammer dat de gitaren niet goed te horen waren. Entombed was ook weer leuk. Vroeg op de avond erachter komen dat er ook Palm te krijgen is heeft wel de nodige fysieke schade ten gevolge gehad . En Kurk nog bedankt voor het kunnen crashen |
|
Toch niet naar Kampen gegaan? |
|
quote: Nope, wel nog flink wezen stappen in Zwolle, chaos zeg, alles doet pijn |
|
quote:ow, was jij er ook? Helemaal niet gezien verder was het een mooie avond. Erebus en izegrim zijn altijd wel leuk. Entombed was gaaf. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Die pijn is denk ik van het op de grond liggen bij Entombed steeds, dat was al pijnlijk om naar te kijken @HK: Ja joh, ik was er ook.. heb jou ook helemaal niet gezien? |
|
quote: Ik heb je ook niet gezien!! Heb Erebus en Izegrim moeten missen maar was mooi op tiet voor Entombed, wat een supervette en strakke set zeg, verder ook erg gezellig! see you at occultfest! |
|
quote: |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |