|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kick! Aanstaande vrijdag dus komt allen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Poster aangepast dus! Zin in! |
|
quote: Ik ook, tot vrijdag! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nietszeggende namen in een onbereikbaar gehucht, dus afwezig! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
dat zegt meer iets over jou dan over de bands |
|
quote: Haha die had ik verwacht! Hoe dan ook vanavond is het zover dus komt allen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Uhm, nee. quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je was alleen die nog vergeten haha! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nah, die had ik even weggehaald voordat ik echt ruzie met mensen zou krijgen die het andere topic niet gezien hadden Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Mietje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Klopt. Neuken? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ah ja begrijpelijk! Het is weer gezellig zo op de vrijdagmiddag haha, kom je ook vanavond Onweerwolf? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
In fucking Dordrecht? Ik weet niet eens waar het precies ligt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Tussen Rotterdam en Breda 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: België is me te ver. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee das nog 40 km verderop, waar moet je vandaan komen dan? Dordrecht is een grote stad met Intercity verbindingen, dus door heel het land goed aan te reizen hoor 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Groningen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik geef het op, volgende keer beter! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dat was brutal! Gauw weer een show planne. Dit was echt gaaf. Trash die stage! Je moeder |
|
Absence Ov God mocht de avond openen. Op de Popcentrale-site stond dat dit het eerste optreden van deze jonge band was en dat was duidelijk te merken. Men stond wat onwennig op het podium, hier en daar lieten ze wat steekjes vallen en het geluid was niet al te best. Hoewel er zeker nog wat gesleuteld kan worden aan de nummers, klonk het geheel niet eens zo onaardig. Nog meer oefenen en dan nog maar eens optreden. Daarna mocht Funeral Whore aantreden. Ik had deze band nog nooit gezien en beviel mij wel. Ze speelden lekkere vlotte oldschooldeathmetal en het geluid was best oke te noemen. De band was lekker enthousiast bezig en de mooie gitariste stond haar mannetje. Prima band! Aratron had helaas afgezegd en dus was het de beurt aan Obtruncation. Deze band bestaat al heel wat jaartjes, maar live staat het nog steeds als een huis. De snelle deathmetal doet mij aan Deicide denken en de ruige strot van zanger Anton gaat door merg en been. Ook leden van Funeral Whore gaan uit hun dak bij dit gave optreden! Aan Sepiroth de taak om de avond af te sluiten. Hier weet men wel raad mee en speelt een lekkere set. Veel bekenden van de band zijn meegereisd en zien een enthousiaste band. Rest mij niks anders te zeggen dan dat ze een prima optreden weggeven! Prima avondje dus, al had ik het wel wat drukker verwacht. |
|
quote: Ja onze drummer vond het GVD nodig om ziek te worden, een uur voor we op moesten!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, ik hoorde het van Tibor. Jammer maar helaas. |
|
quote: Ach ja volgende keer beter! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |