|
Auteur: |
|
|
GRINDHOVEN FEST. GRINDCORE, HARDCORE en DEATHGRIND.. Dynamo Eindhoven www.dynamo-eindhoven.nl zondag 22 mei 2011, vanaf 14:30u tot 22:00u Inkom € 15,- [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-01-2011 19:31] |
|
Op een zondag. Oeeeh, boek Rompeprop maar! |
|
En ineens begaf de capslock het... |
|
Oeh, interessant!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Anal Cunt, laat antifa het niet horen :') of mag het als het grindcore/noise is opeens wel? Wil je muilperen? |
|
AxCx heeft niets met grindcore te maken... co-operation not competition! |
|
Gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
Gaaf, alleen is Prostitute Disfigurement meer death metal Ach boeie |
|
Relaxed, ik moet maar kijken of ik ga. En Anal Cunt vind ik zelf wel bagger. Humoristisch, maar bagger. |
|
Hier ga ik denk ik wel heen. |
|
Aanwezig Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Op de Dynamo-site staat: "De naam van het festival is ontleend aan Eindhovens' hardste band, Rompeprop. Nu Rompeprop met Rowwen Heze heeft mogen spelen in het Muziekcentrum, verdient Prop ook een festival genaamd naar een van hun prijsnummers!!" En dan zelf niet spelen [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 11-03-2011 22:00] |
|
die spelen toch supervaak in eindhoven en dynamo? |
|
Er staat toch op de poster: + more Dan zal Rompeprop later wel bekend gemaakt worden. |
|
uit betrouwbare bron weet ik dat ze niet komen, ze komen wel over 2 weken in the jack in eindhoven. |
|
quote: Op 'n zondag toch? Misschien aanwezig. Boeiender |
|
quote: Ja, maar het festival is vernoemd naar een nummer van Rompeprop, dan vind ik het vreemd dat ze zelf niet spelen |
Index / Concerten |