|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
2 homo's ownee..verschillen... de 1 heeft een gaytopje aan, de ander niet [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 01-05-2002 13:21] |
|
hee zo'n mayhem shirt heb ik nu ook aan |
|
De één heeft een bril op, de ander niet Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote:Ik hoop voor je dat die van jou wel een stuk langer is. En minder grijs. |
|
Die flikker heb wel een groot omgedraaid kruis op de muur Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
iemand post op het blackmetalmessageboard, dat is het enige wat ik te zeggen heb. |
|
de ene heeft nagellak op de ander niet No meat is sweater |
|
De ene heeft een tatoe.. de ander een topje.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
De een lacht, de ander niet... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
die bovenste is Jonathan Davis van Korn en die onderste is zowat heilig... Euronymous [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 01-05-2002 13:29] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
de ene is blij en die andere niet |
|
De een heeft een armbandje om, de ander niet... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Haha, wat een weird topic... |
|
quote: MAMMA!!! heb je mijn favo t-shirt weer te heet gewassen!!!! [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 01-05-2002 13:30] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
de ene heeft een tatoo op zijn arm en die andere niet |
|
quote: ROFLMOA Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Euronymous geen tattoo? wat untrue is dat zeg Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Posted 01-05-2002 13:26 by Heosphoros -------------------------------------------------------------------------------- De ene heeft een tatoe.. de ander een topje.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: hij 's alsnog te kort maar wel wat zwarter ja |
|
quote: Ging alleen over z'n arm ...geeft niet hoor: Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: oke ja, heeft een tattoo op zijn bil van een konijntje Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
De één is nooit geïnsprireerd door de ander, waardoor hij nu in een klote band zit die verschrikkelijke muziek maakt |
|
quote: hoe weet je dat? No meat is sweater |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |