![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Maandag 25 april 2011 MALEVOLENT CREATION + support: STATE:CHAOS Perron 55, Venlo www.perron55.nl Open: 19.30 / Aanvang: 20.00 Entree: 10 euro Wellicht aanwezig, Venlo is niet zo heel ver ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 24-01-2011 20:57] ![]() |
|
Allejezus, wat gaaf. Venlo is goed te doen ![]() ![]() |
|
dit is toch met pasen of niet? ![]() |
|
Dat is nog waar ook, dat helpt misschien wel mee. ![]() |
|
quote: Tjongejonge wat een slaP excuus zeg, je komt toch voor de bands en niet het publiek?? ![]() Hoe dan ook ik ga Malevolent Creation wel in Dordrecht bekijken. Venlo is veels te ver haha, das tenminste een goed excuus! 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
even voor de duidelijkheid: Cliteater speelt dan niet omdat zanger Joost dan op tour is met Inhume! Bij dezen ![]() |
|
quote: Hoezo heb jij het ineens over "slap excuus"? [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 24-01-2011 18:52] ![]() |
|
quote: Hoezo loop jij te zemelen over wat ik post?? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Jep! Scheelt me i.i.g. een bierdrinker die dag! ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
quote: Ik vraag me af waar jij een excuus zit in die post. ![]() |
|
quote: Ik zie anders ook nergens een excuus hoor? Zoiets weerhoudt mij er niet van om niet of te gaan ofzo. ![]() |
|
Kan een mod Cliteater uit de titel halen? ![]() ![]() |
|
co-operation not competition! ![]() |
|
quote: Wel te hopen dat daar nog nog wat vette supports bijkomen! ![]() ![]() |
|
Relaxed, ik zie het tegen die tijd wel. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Prostitute Disfigurement, da's een gave support! Bibelot, wakker worden! ![]() |
|
Hè verdorie, een maandag. Anders was ik aanwezig geweest! Goede line-up. ![]() ![]() |
|
het is paasmaandag ![]() ![]() |
|
Misschien ook wel aanwezig. ![]() |
|
Met Prostitute Disfigurement erbij helemaal gaaf. Ik heb de eerst post niet meer gelezen, is dit in de grote zaal of in de zovenbaal? ![]() ![]() |
|
quote: Oh dan... ... AANWEZIG! ![]() ![]() |
|
quote: In de grote zaal ![]() ![]() |
|
Wij komen vanavond misschien ook een kijkje nemen ![]() Edit: Toch maar niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-04-2011 22:36] ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |