|
Auteur: |
|
|
Maandag 25 april 2011 MALEVOLENT CREATION + support: STATE:CHAOS Perron 55, Venlo www.perron55.nl Open: 19.30 / Aanvang: 20.00 Entree: 10 euro Wellicht aanwezig, Venlo is niet zo heel ver [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 24-01-2011 20:57] |
|
Allejezus, wat gaaf. Venlo is goed te doen |
|
dit is toch met pasen of niet? |
|
Dat is nog waar ook, dat helpt misschien wel mee. |
|
quote: Tjongejonge wat een slaP excuus zeg, je komt toch voor de bands en niet het publiek?? Hoe dan ook ik ga Malevolent Creation wel in Dordrecht bekijken. Venlo is veels te ver haha, das tenminste een goed excuus! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
even voor de duidelijkheid: Cliteater speelt dan niet omdat zanger Joost dan op tour is met Inhume! Bij dezen |
|
quote: Hoezo heb jij het ineens over "slap excuus"? [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 24-01-2011 18:52] |
|
quote: Hoezo loop jij te zemelen over wat ik post?? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Jep! Scheelt me i.i.g. een bierdrinker die dag! co-operation not competition! |
|
quote: Ik vraag me af waar jij een excuus zit in die post. |
|
quote: Ik zie anders ook nergens een excuus hoor? Zoiets weerhoudt mij er niet van om niet of te gaan ofzo. |
|
Kan een mod Cliteater uit de titel halen? |
|
co-operation not competition! |
|
quote: Wel te hopen dat daar nog nog wat vette supports bijkomen! |
|
Relaxed, ik zie het tegen die tijd wel. |
|
|
|
Prostitute Disfigurement, da's een gave support! Bibelot, wakker worden! |
|
Hè verdorie, een maandag. Anders was ik aanwezig geweest! Goede line-up. |
|
het is paasmaandag |
|
Misschien ook wel aanwezig. |
|
Met Prostitute Disfigurement erbij helemaal gaaf. Ik heb de eerst post niet meer gelezen, is dit in de grote zaal of in de zovenbaal? |
|
quote: Oh dan... ... AANWEZIG! |
|
quote: In de grote zaal |
|
Wij komen vanavond misschien ook een kijkje nemen Edit: Toch maar niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-04-2011 22:36] |
Index / Concerten |