|
Auteur: |
|
|
Drudkh Wolves in the throne Leviathan You need to name drop all those bands to impress us? Man your a load of cock. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote: Nee, 't is de bedoeling een beeld te geven van wat de invloeden zijn. Niemand dwingt u naar mijn muziek te luisteren, maar voor mensen die bands zoals WITTR en Drudkh goed vinden, maar onze muziek nog niet gehoord hebben, kan het een opstap zijn om een beeld te geven van wat ze kunnen verwachten. Me dunkt dat er op dit forum mensen zitten die van respect weinig gehoord hebben. Gelieve volgende keer verder te denken dan uw neus lang is en doe op zijn minst moeite om te begrijpen waarom ik dergelijke zaken in een bericht post. |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Even normaal doen tegen Black Jew. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik begrijp het prima. het onvermogen muziek te definiëren vervalt vaak in namedropping. Je hebt gewoon weinig te melden over jou eigen muziek en noemt daarom bands die mensen kunnen waarderen en die invloedrijk zijn. Ze hebben zelfs zoveel invloed dat mensen zoals jou het internet op moeten om zich te profileren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: We zitten nog in de beginfase van ons proces, de band is nog niet zo heel lang geleden gevormd. De sound is nog niet honderd procent vastgelegd. Iedereen wordt beïnvloed door 't geen ze horen. Er is niets nieuws meer onder de zon. Het is gewoon zaak van de juiste muziek aan de juiste personen aan te bieden. Daarom vermelden we dergelijke bands. Ik moet niet het internet op om mijzelf of mijn muziek te profileren, maar ik wil gewoon dat andere mensen de kans hebben om mijn muziek te leren kennen en aldanniet te appreciëren. |
|
kusje! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ohja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Index / Heavy Metal |