IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het ''dit is de beste breakdown ooit''-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-11-2011 23:56 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Zal wel op wat "tere" death/grind/gore zieltjes trappen, jammer dan.

Op 2:53



[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 19-11-2011 0:03]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-11-2011 0:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die gore bands kunnen met momenten echt wel lekker ontopic uit de hoek komen.


(0:58)

Ik zoek trouwens nog naar de eerste band die succesvol black metal met hardcore mengt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-11-2011 0:33 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Nice!

Deze ook, die drums



2:03


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-11-2011 17:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Bruut

Beste breakdown ooit: Liferuiner - No Saints. 25 minuten lang. Vanavond in Gent trouwens


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Oncebegotten
Usericon van Oncebegotten
Posted 19-11-2011 17:33 by Oncebegotten Wijzig reactieProfiel van OncebegottenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/oncebegottennl

quote:
Op 19 november 2011 0:15 schreef BenKnuckles het volgende:
Die gore bands kunnen met momenten echt wel lekker ontopic uit de hoek komen.


(0:58)

Ik zoek trouwens nog naar de eerste band die succesvol black metal met hardcore mengt.


Check Gnadap, nederlandse band. Ze komen binnekort met een nieuw album, je kunt hier alvast een voorproefje luisteren; http://nl-nl.facebook.com/pages/Gnadab/46532031831. Tis niet alleen black metal en hardcore, maar succesvol ist zeker


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-11-2011 11:31 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2011 17:05 schreef BenKnuckles het volgende:
Bruut

Beste breakdown ooit: Liferuiner - No Saints. 25 minuten lang. Vanavond in Gent trouwens


Was 't wat? De Edge geclaimd?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-11-2011 18:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gaat rechtstreeks mijn top vijf concerten binnen. Wtf, geniale show! Met zeventig man doorslaan op Liferuiner. Pit was goed (geen irritante klootzakken die alle muren afgaan), setlist was goed, geluid was top.

Jammer dat ze maar een half uur speelden, maar het was wel episch genoeg.

Oh, en tussen het roken en drinken door ben ik straight edge

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 21-11-2011 18:41]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-11-2011 18:54 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2011 18:41 schreef BenKnuckles het volgende:
Gaat rechtstreeks mijn top vijf concerten binnen. Wtf, geniale show! Met zeventig man doorslaan op Liferuiner. Pit was goed (geen irritante klootzakken die alle muren afgaan), setlist was goed, geluid was top.

Jammer dat ze maar een half uur speelden, maar het was wel episch genoeg.

Oh, en tussen het roken en drinken door ben ik straight edge


Beter man, klinkt als een mooi feestje!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-11-2011 19:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Setlist (volgens mij):

1. Intro
2. If Being Fake Was an Olympic Sport
3. You Look Better When You're Drunk
4. S.O.S.E.
5. I Don't Need to Be Straight Edge to Be Better Than You
6. Chernobyll
7. MegaDEATH (met intro)
8. 1990


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-11-2011 19:32 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Gruwelijk, alle "hitjes"


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-11-2011 19:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Juist xSuck My Dickx, You Use Dirt as a Metaphor for Life en Saints and Sinners nog. Maar goed, ik kan niet klagen. Lang geleden dat ik me nog eens zo tevreden gevoeld heb over een concert.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-11-2011 22:29 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Oh ja, Saints and Sinners! Nog wat vette merch opgepikt, las ik?

OT:

vanaf 3:40 zoiets


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-11-2011 0:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



gans dat nummer heerscht


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-11-2011 20:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Deze band heb ik vast van Ben, maar ik weet niet zeker meer.



Dit raakt me wel.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2011 20:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Luister hier even naar:


0:35



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-11-2011 20:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik heb hier Apocalypse opstaan. Dit is een goede versie van Nasty!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2011 20:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heb jij die laatste plaat van Nasty gehoord? Rost ook alles plat.

quote:
Op 21 november 2011 22:29 schreef Count Steel het volgende:
Oh ja, Saints and Sinners! Nog wat vette merch opgepikt, las ik?


Yep, wit Liferuiner-shirt met die hoes van Tyler the Creators Goblin Deluxe Edition erop (zonder de titel en de PA).


Pantera heeft overigens breakdowns geschreven waar veel moderne bands van kunnen leren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-11-2011 20:44 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2011 20:34 schreef BenKnuckles het volgende:




Yep, wit Liferuiner-shirt met die hoes van Tyler the Creators Goblin Deluxe Edition erop (zonder de titel en de PA).


Pantera heeft overigens breakdowns geschreven waar veel moderne bands van kunnen leren.


Haha mooi man!

En idd, Pantera > de rest


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-11-2011 20:48 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik heb vandaag anders Vulgar Display Of Power (ofzoiets) geluisterd en ik wist precies weer waarom ik niet zo vaak naar Pantera luister. Ik vind het helemaal niet zo boeiend.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-11-2011 20:50 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Eenzame opsluiting met 24/7 Far Beyond Driven zou goed voor je zijn!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2011 20:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Far Beyond Driven >² Vulgar Display of Power

Edit: Of vraag het anders eens aan mijn dubbelacCount Steel

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-11-2011 20:51]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-11-2011 20:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2011 20:51 schreef BenKnuckles het volgende:
Edit: Of vraag het anders eens aan mijn dubbelacCount Steel


, maar die slinger ik er wel in dan.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-11-2011 20:52 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Een schizofreen mosht nooit alleen.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-11-2011 20:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Killwhitneydead is overigens pure ontopicness:


(rond 0:35)


(het gehele nummer)


(0:30 - 1:38)

Dat krijgt mij altijd wild

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-11-2011 20:57]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-11-2011 21:45 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

1:12 *SPLUT*



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen