|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sign me Up!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Mij stoort het niet...leg uit Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Christendom, BURN IT FIRST hahahaha what's in a name. |
|
goh!! daar zaten we op te w88.. Suck my piss |
|
quote: SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: WAHAHA LOL |
|
Wat de fuck is de bedoeling van zo'n initiatief? dat de christelijke muziek niet meer verkocht wordt, en daar door deze muziek een vroege dood sterft ofzo? dan is het wel goed. |
|
quote: Laat maar sterven |
|
toeval?? NP: deicide - kill the christian [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-05-2002 14:30] Suck my piss |
|
'I've seen CD's burning in millions of drives, and the worthless Christianity Burning with them' |
|
Volgens mij is dit weer zo'n misselijkmakende manier van die christenhonden om zieltjes te winnen voor hun zielige geloof |
|
maar... waar kan ik dan terecht als ik op illigale wijze Christelijke muziek wil downloaden? |
|
|
|
quote: You evil man SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Hrm.. lijkt me leuk [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 01-05-2002 20:22] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Burn in heaven If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Hey, dit gaat wel erg ver! Iets gematigder graag!!! Dead things grow from deep inside... |
|
Och, door zulke wezens word ik graag over één kam met anderen gehaald, hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: volgens mij bedoel je "burn in hell" "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Heel verstandig. En toch wens ik vanuit mijn moderator positie dat soort shit NIET te zien hier! Dead things grow from deep inside... |
|
Gristenen op het internet. Contradictio in terminus Dit slaat nergens op. |
|
quote: welnee man, die lui zijn hartstikke modern. ze hebben onlangs toch erkend dat de aarde niet hjet centrum van het heelal is?? |
|
quote: Wat?!?! is de aarde niet het centrum van het heelal? Over Christenen en internet gesproken, zouden pastoors en kardinalen en al die andere hoge gasten van de katholieke kerk wel cybersex mogen hebben? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Jawel hoor, zolang het maar met minderjarige knaapjes is |
|
Achja.. christelijk.. Tegenspraak wordt niet getolereerd, omdat het allemaal ZOOOO makkelijk omver te werpen is. Alles wat in de bijbel staat is al omver geworpen door de wetenschap, bovendien is het bespottelijk hoe die pastoren met kleine jongetjes omgaan. In de middeleeuwen was de kerk ook geen lieverdje, achja.. met het verhaaltje 'na je dood zul je straf krijgen van god' (met kleine letter)... ..ach, ik heb hier ook helemaal geen zin in. God hates us all ! God hates us all ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |