|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou ja, ik bedoelde natuurlijk 'altijd fijn als het spannend wordt, zoals de Groningse voorronde van de Metal Battle'. Maar inderdaad. |
|
Veel plezier! Krijgen we een review van de winnaar?:D [/zachteG] |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Cheap beer en Apterous ff checken, en hopen dat die progrock band wint. Wedstrijdjes zijn voor op het schoolplein. |
|
- Greycloak - Amarantha - Zillah-Morte - Marc Beelzebub Judaz - Onweerwolf - The Will2 No regrets and no remorse... |
|
Nou en wie is de winnaar!!!??? see you at occultfest! |
|
Uitslag: 1) Paradox Machine 2) Eigen Teelt 3) Apterous 4) Ohmadon Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh, dus toch nog tweedes..? Sjeusj. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Helaas wel ja, had Apterous ook liever als 2e gezien, maar goed. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het was een zeer geslaagd feestje met een enorme opkomst No regrets and no remorse... |
|
ja, zeer toffe avond.. echt maar 1 nummer gezien van 1of andere band, voor de rest maar staan ouwehoeren.. goede afterparty nog in de Crowbar en later nog in de Banzinebar! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |