IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Zondag 29 mei: The Gathering + 21 Eyes of Ruby @ De Bosuil, Weert
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 26-01-2011 21:41 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Voorverkoopprijs (*): €14,00
Entreeprijs: €16,00

Deuren open: 15.00u
Aanvang: 16.00u

Keihard aanwezig hier.

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 27-01-2011 1:16 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

21 EoR trek ik behoorlijk goed, maar om dan maar tussen fans van the gathering gaan staan? Neuh...

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 27-01-2011 1:50 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 27 januari 2011 1:16 schreef ErikS het volgende:
21 EoR trek ik behoorlijk goed, maar om dan maar tussen fans van the gathering gaan staan? Neuh...
dan ga ik wel

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 27-01-2011 9:10 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2011 1:50 schreef Mies het volgende:
dan ga ik wel

Top!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2011 9:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Dan ga je aan de rand staan, sta je er niet tussen ..

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 27-01-2011 9:21 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Denk niet dat het echt verschrikkelijk zal stikken van de The Gathering fans. De Bosuil is niet zo'n geweldig grote zaal en trekt voornamelijk naar mijn weten altijd toch wel meer regionaal volk. Dus ik denk dat je gewoon veilig kan komen, alleen een beetje uitkijken voor mij. Ik vind ze namelijk wel aardig vet, hehe.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-01-2011 13:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vet, ik ben zeker aanwezig

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 27-01-2011 14:54 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Mooi! Neem je Sammy ook even mee? Kan ik jullie trakteren wat bier en vrouwelijk vertier.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-01-2011 16:14 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:

Euh, mis ik hier wat? Wat is er mis met die fans?

Boeiender

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2011 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2011 16:14 schreef MR. N het volgende:
Euh, mis ik hier wat? Wat is er mis met die fans?
Hij voelt zich zo lelijk naast jou

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-01-2011 16:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 januari 2011 16:23 schreef Jenje het volgende:
Hij voelt zich zo lelijk naast jou

Awwwwwwwwwww.

Kan ik begrijpen ja. Ik voel me altijd zo naast jou.

Boeiender

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 27-01-2011 21:14 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ga me toch eens even een paar cd's van dat 21 Eyes of Ruby aanschaffen, dat klinkt echt naar meer.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 29-05-2011 12:18 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

KICK!

Vanmiddag/avond. Zin aan!

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 29-05-2011 21:53 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Dat was nog eens een zeer vet optreden. Van beide bands. 21 Eyes of Ruby was echt steengoed, boven verwachtingen. The Gathering was gewoon zoals verwacht. Steengoed en met een geweldige sfeer. Top middag!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com