IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : studentenkamer gezocht
Zenitha
Who am I ?
Usericon van Zenitha
Posted 01-05-2002 14:38 by Zenitha Wijzig reactieProfiel van ZenithaQuote dit bericht

Is er hier iemand die een kamer voor mij in Zwolle weet vanaf ongeveer juli/augustus voor ongeveer een maximum van 225 euro. Ik ben 18(vrouw) en begin vanaf september aan de opleiding sph(windesheim).
Please help me!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Zenitha op 02-05-2002 20:53]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-05-2002 14:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

post een foto, dat zal wel helpen


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 01-05-2002 14:57 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2002 14:57 schreef aerodis het volgende:
post een foto, dat zal wel helpen




SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Legion
Usericon van Legion
Posted 01-05-2002 14:59 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

quote:
Op 1 mei 2002 14:57 schreef aerodis het volgende:
post een foto, dat zal wel helpen


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-05-2002 17:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 mei 2002 14:38 schreef Zenitha het volgende:
Is er hier iemand die een kamer voor mij in Zwolle eeen kamer weet vanaf ongeveer juli/augustus voor ongeveer een maximum van 225 euro. Ik ben 18(vrouw) en begin vanaf september aan de opleiding sph(windesheim).
Please help me!!!!!!


ej dat heb ik ook es geprobeerd hier, ook niet echt succes...

maar probeer die studentenkamerverhuurgedoe es (ben ff naam kwijt), die regelen vrij snel een kamer

(ikke volgend jaar ook daar btw)

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-05-2002 17:45]


Je moeder.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 01-05-2002 17:47 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

HUh ?? heb je je alleen voor dit bericht hier aangemeld


zo, dat was mijn beurt dan weer


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 01-05-2002 18:22 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

das op zich vrij logisch.. stel je voor dat er in of nabij je kamer alleen maar radio538 wordt gedraaid


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 01-05-2002 18:30 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2002 18:22 schreef Phaestus het volgende:
das op zich vrij logisch.. stel je voor dat er in of nabij je kamer alleen maar radio538 wordt gedraaid

daar heb je gelijk in

[Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 01-05-2002 18:30]


zo, dat was mijn beurt dan weer


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-05-2002 19:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zet je gewoon je eigen radio zo hard dat je daar geen last meer van hebt...


Je moeder.


Zenitha
Who am I ?
Usericon van Zenitha
Posted 02-05-2002 21:01 by Zenitha Wijzig reactieProfiel van ZenithaQuote dit bericht

Ik zou wel een foto willen plaatsen, maar ik snap nog ff niet hoe dat moet (sorry dom blondje he) nou ja een dom blondje met behoorlijk kort haar dan en hele lieve schattige blauwe oogjes (ahum) ja sorry hoor jullie willen blijkbaar meer van mij weten. En inderdaad lijkt het mij zeer hinderlijk wanneer mijn buren de hele dag 538 hard aan zouden hebben staan, misschien is het dan inderdaad een idee om mijn stereo harder te zetten, ze zullen dan maar moeten wennen aan after forever, nightwish, the sins of thy beloved blind guardian etc.
Bovendien zou ik ook graag buren willen die niet gillend weglopen van mijn fluoriserend geel met rode schoenen zwarte leren jas en blonde stekeltjes van ongeveer 3 centimeter


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-05-2002 21:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ach, what the heck...

Deze metallovende student zoekt een kamer in Eindhoven. If possible spreekt hij zelfs voor 2 personen . Haast? Neuh...


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 02-05-2002 21:18 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

In dat geval zal ik ook maar weer posten:
Ik zoek nog steeds een redelijk betaalbare kamer (tot 300 Euro), het lieftst in Den Haag in de buurt van Station HS of in A'Dam en anders in Utrecht of een plaatsje redelijk in de buurt van A'Dam.

Liefst met (kabel) internet aansluitmogelijkheden en wasmachine.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 04-05-2002 8:01 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

Nou, dan wil ik even doorgeven dat ik opzoek ben naar een (grotere) woning of kamer in Rotterdam !!! mail me dan even trave2002@hotmail.com ik wil op z'n laatst 1 januari 2003 iets hebben


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2002 1:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja wie niet.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-05-2002 1:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik zoek een aardig formaat kamertje of appartement in Utrecht.

It's longshot but who knows


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-05-2002 2:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik zoek met je mee, trouwens.


Fire
Usericon van Fire
Posted 09-05-2002 3:09 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 9 mei 2002 2:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik zoek met je mee, trouwens.
Dat is aardig van je



Suncross
Usericon van Suncross
Posted 09-05-2002 16:56 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Ik heb wegens stage vanaf juli een kamer in Enschede vrij van ongeveer 450 ouwe guldens incl GWE.


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-05-2002 21:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 mei 2002 2:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik zoek met je mee, trouwens.


Sta je ingeschreven? Zo ja; waar en hoe lang?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-05-2002 21:24]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 09-05-2002 22:05 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2002 3:09 schreef Fire het volgende:
Dat is aardig van je
LOL

Weet iemand trouwens of het in Zwolle makkelijk is om aan een (huur)huis (dus geen kamer maar een huis) te komen?


No regrets and no remorse...


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen