MetalJan |
Speluh!!! |
|
|
|
Posted 14-03-2011 14:27 by MetalJan |
|
|
Was een leuk feestje. Niet echt druk in de Baroeg, maar ik heb me wel vermaakt.
Opener The Dr. Orphys Project was toch wel de vreemde eend in de bijt. Eén man op het podium die gitaar en trompet (jawel!) speelde en een drumcomputer deed de rest. Achter hem waren er projecties te zien van vage morbide tekenfilms. Muzikaal klonk niet eens zo slecht.
Altered Existence bestond uit drie man en speelde 13 in een dozijn old school deathmetal. Niet meer dan aardig.
Potential Threat SF schotelde ons een lekker stukje Bay Area thrash voor. Men was lekker enthousiast bezig. Ik heb het niet helemaal afgekeken, want ik ging met mijn companen wat eten.
Van Suffelicious hebben we maar een klein stukje gezien en dat beviel me niet echt, dus het deerde niet echt dat we die hadden gemist.
Vandaag stond er nog een eenmansband op het programma; het was het brute Putrid Pile. Lekkere voortrazende drums, met hier en daar groovende stukken, gave riffs en een lekkere strot. Lekker optreden!
Ik had Waco Jesus nog nooit gezien en ik kende ze eigenlijk alleen van de Aardschok met hun vieze hoezen. Qua muziek kende ik er dus ook niks van. Het gebodene kon mij wel bekoren (lekkere brute death), met een beweeglijke zanger. De band was in goede doen en gaf een goed optreden weg.
|