|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jezus Vinter, wat krijgen we nu? Beegees, UB40, wat wordt het volgende? K3? Samson & Gert? James Last? |
|
He ff dimmû he! dit zijn toevallig twee bands die ik gewoon leuk vind (al oud topic by the way) En het is echt heel toevallig, want naast wat Nederlandstalige bandjes zijn dit één van de weinig 'niet-metal/rock' die ik wel eens beluister |
|
Ik luister heel veel niet-metal. En ik schaam me nergens voor, en ben ook niet bang om toe te geven dat ik een CD van the Smashing Pumpkins heb, om maar wat te noemen. Maar ik vind de Bee Gees dus echt wel unfuckingbelievably verschrikkelijk!! |
|
I can understand, er zit voor mij ook een stuk nostalgie aan. Ik heb ook alleen die verzamel cd, trouwens de Fade No More versie van "I starded a Joke" is erg cool! |
|
quote: Is dat de band die alle nummers abrupt eindigt? (fucking slechte grap, sorry....) Ehm. |
|
|
|
Och er is zoveel goeje niet-metal: Neil Diamond, Queen, Dire Straits, Phil Collins, Eric Clapton, Bryan Adams, Toto, Meat Loaf, enz En van moderne bands: Nickelback, Sum 41, Dropkick Murphys, Tool, 3 Doors Down, Heideroosjes, Avril Lavigne, enz enz |
|
Bwah-ze hadden wel iets.Ze doen me wel altijd denken aan die ouwe discofilms met John Travolta én aan glitterkleren,olifantenpijpen + torenhoge kapsels.Is wel reuze lachen als je daar nu naar kijkt...en die falsetto's waarmee ze zongen- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Iedereen heeft 't hier maar over diso-muziek, maar de oude CD's van hen zijn echt wel goed. Zo'n nummers als Words, Masachusetts, To Love Somebody, World, Bury me Down by the River, In the Morning, Portrait of Louise, Don't Forget to Remember me, enz enz zijn echt wel goeje classic rock-nummers en hebben geen fuck met disco te maken. Niks mis mee... |
|
quote: Dwaal!? Smashing Pumpkins heerschen! Maaruh, ik ben het met je eens The Bee gees zijn echt om te kotsen! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Wat een afschuwelijke smaak heb jij toch! |
|
quote:lol |
|
quote:Maar hij heeft wel gelijk ... |
|
Ik wil niet iemand snel belachelijk maken, maar ik heb me kostelijk vermaakt op z'n CU2: http://www.cu2.nl/kay Geweldig |
|
laat die jongen met rust... Alleen omdat je een beetje andere muziek smaak hebt hoef je niet meteen aangevallen te worden P.S. De Beegees regeren "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: quote: Neuk jou!!! en neem er nog eentje [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 03-02-2003 15:20] |
|
quote: Nou, zoek maar liever een ander slachtoffer... |
|
quote: Doe ik... maar je kunt niet zeggen dat ik een eenzijdige smaak heb |
|
Voor de liefhebbers, ik heb de volgende CD's te koop/ruil: Claustrophobia Double Goldies (2CD) Spicks & Specks Spirits Having Flown |
|
quote: Probeer hier eens! http://www.libelle.nl |
|
quote: tja je weet maar nooit he, er is toch iemand geweest die dit topic heeft gestart |
|
That's mee, over mijn afwijking voor de Beegees, lekker fucking boeiend! |
|
quote: Ach, je luisterd verder nog acceptabele muziek, dus je kunt 1 misstap veroorloven |
|
Dank u |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |