|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is beter dat jij tenminste serieus word genoemen. Omdat ik verder nooit last heb van hyperventilatie, neemt niemand het verder serieus. Ze zeggen dat ik mij niet moet aanstellen met mijn angst in de auto Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: damn dat sucks.......want je schrikt je zeker rot.... heb jij dan ook dat je helemaal verkrampt raakt (niet meer kenne bewegen en overal tintelen ?) Het kon ook liggen aan spanning ofsu.... damn ik snap niet dat ze je niet serieus nemen !! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik ga ook keihard zweten (koud zweet) en raak idd verkrampt. Maar goed ik ben blij dat ik een een ov heb. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mensen dank fur de tips!!! ik heb genoeg tijd om ze allemaal uit te proberen.....als iets werkt horen jullie t wel. Suck my piss |
|
quote: dat heb je in de auto en niet in de bus? |
|
heb r ook last van...word steeds minder, maar ik kan niet tegen da remmen, dan weer optrekken, dan weer remmen, dan weer gassen dan stoppen aagaghr |
|
quote: Dta komt omdat je als bestuurder "weet"hoe de wagen zich gaat gedragen en wanneer er bijvoorbeeld een bocht komt of er geremd gaat worden.Waarschijnlijk past je evenwichtsorganen zich hier aan aan. Als jezelf niet rijdt dan komen veranderingen als een verassing en mensen die hier gevoelig voor zijn worden ziek. het schijn te helpenm om naast de bestuurder te gaanzitten en mee te kijken naar de weg. |
|
quote: klink mischien gek, maar een EX vriendin van mij had het zelfde. Maar iedere keer als zij mee moest rijden deed ze een zeer donkere zonnenbril op. het is rustiger voor je ogen, dus ook voor jou. Mischien heb je er wat aan. Wiegen Meister ! |
|
quote: Ik zeg "BAARS" Whahahahaaha * Kabeng * Ik, Wil Schuurman |
|
haha ja da mens kan nie rijde vin je t gek dat we eindigde in de berm... [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 02-05-2002 0:47] |
|
Whaha en dat na 5 minuten en dat met een vaart van 10 KM/uur whahahaha Ik, Wil Schuurman |
|
ach t was wel "dildo" plezier :p |
|
Nou zeg.... een ding was duidelijk Hollandse groenten zijn ONGEZOND Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |