IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : wagenziek! Vorige pagina
sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 01-05-2002 19:48 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2002 19:45 schreef Cadaveria het volgende:
Ik heb er ook erg last van. Soms krijg ik erge paniek aanvallen er bij zodat ik erg ga hyperfentileren. Als ik voorin zit (rij zelf niet) heb ik er geen last van.

hey....dat heb ik ook.
en teovallig heb ik dat vanmorgen er meteen maar bij gevraagd aan de dokter: dat komt dus door mijn ademhaling. En nu moet ik naar een fysiotherapeut voor ah-oefenening
We zien wel hoe dit gaat lopen....


zo, dat was mijn beurt dan weer


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-05-2002 19:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Dat is beter dat jij tenminste serieus word genoemen. Omdat ik verder nooit last heb van hyperventilatie, neemt niemand het verder serieus. Ze zeggen dat ik mij niet moet aanstellen met mijn angst in de auto


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 01-05-2002 19:53 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2002 19:50 schreef Cadaveria het volgende:
Dat is beter dat jij tenminste serieus word genoemen. Omdat ik verder nooit last heb van hyperventilatie, neemt niemand het verder serieus. Ze zeggen dat ik mij niet moet aanstellen met mijn angst in de auto

damn dat sucks.......want je schrikt je zeker rot....
heb jij dan ook dat je helemaal verkrampt raakt (niet meer kenne bewegen en overal tintelen ?)

Het kon ook liggen aan spanning ofsu....
damn ik snap niet dat ze je niet serieus nemen !!


zo, dat was mijn beurt dan weer


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-05-2002 19:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik ga ook keihard zweten (koud zweet) en raak idd verkrampt. Maar goed ik ben blij dat ik een een ov heb.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-05-2002 21:25 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

mensen dank fur de tips!!!


ik heb genoeg tijd om ze allemaal uit te proberen.....als iets werkt horen jullie t wel.


Suck my piss


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 01-05-2002 21:26 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2002 19:56 schreef Cadaveria het volgende:
Ik ga ook keihard zweten (koud zweet) en raak idd verkrampt. Maar goed ik ben blij dat ik een een ov heb.

dat heb je in de auto en niet in de bus?


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 01-05-2002 21:27 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

heb r ook last van...word steeds minder, maar ik kan niet tegen da remmen, dan weer optrekken, dan weer remmen, dan weer gassen dan stoppen aagaghr


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2002 21:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2002 15:41 schreef skullfuck het volgende:
kloten en nog een kloten. Wagenziek zijn. 9 van de 10x als ik in een auto zit word ik bijna altijd kots misselijk. Als ik zelf bestuurder ben heb ik hier echter geen last van. Heel vaag.

zijn dr meer mensen die hier last van hebben?


TIPS ZIJN FUCKING WELCOME!



*dank u*


Dta komt omdat je als bestuurder "weet"hoe de wagen zich gaat gedragen en wanneer er bijvoorbeeld een bocht komt of er geremd gaat worden.Waarschijnlijk past je evenwichtsorganen zich hier aan aan. Als jezelf niet rijdt dan komen veranderingen als een verassing en mensen die hier gevoelig voor zijn worden ziek. het schijn te helpenm om naast de bestuurder te gaanzitten en mee te kijken naar de weg.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-05-2002 23:22 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2002 15:41 schreef skullfuck het volgende:
kloten en nog een kloten. Wagenziek zijn. 9 van de 10x als ik in een auto zit word ik bijna altijd kots misselijk. Als ik zelf bestuurder ben heb ik hier echter geen last van. Heel vaag.

zijn dr meer mensen die hier last van hebben?


TIPS ZIJN FUCKING WELCOME!



*dank u*


klink mischien gek, maar een EX vriendin van mij had het zelfde. Maar iedere keer als zij mee moest rijden deed ze een zeer donkere zonnenbril op. het is rustiger voor je ogen, dus ook voor jou.

Mischien heb je er wat aan.


Wiegen Meister !


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-05-2002 0:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2002 21:27 schreef NecRomantica het volgende:
heb r ook last van...word steeds minder, maar ik kan niet tegen da remmen, dan weer optrekken, dan weer remmen, dan weer gassen dan stoppen aagaghr



Ik zeg "BAARS"

Whahahahaaha

* Kabeng *


Ik, Wil Schuurman


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 02-05-2002 0:46 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

haha ja
da mens kan nie rijde vin je t gek dat we eindigde in de berm...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 02-05-2002 0:47]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-05-2002 0:47 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Whaha en dat na 5 minuten en dat met een vaart van 10 KM/uur

whahahaha


Ik, Wil Schuurman


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 02-05-2002 0:48 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

ach t was wel "dildo" plezier :p


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-05-2002 0:50 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nou zeg....

een ding was duidelijk

Hollandse groenten zijn ONGEZOND


Ik, Wil Schuurman


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen