IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Officium Triste op minitour Vorige pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-10-2002 13:05 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Zodat het vuur zich niet zo gemakkelijk verspreid. En ook om te human barbecuen natuurlijk.

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 13-10-2002 13:45 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Het was best een vermakelijke avond vrijdag.

(Ik zei nog tegen Jenje en She-ra : Weer es een concert dat wel doorgaat en prompt gaat het brandalarm af)

Heads I win, tails you lose

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2002 9:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 20:33 schreef Vampire_girl het volgende:
Gisteren waren Whistering Forest en Officium Triste in Atak.

De eerste band (Whispering forest) vond ik in het begin best goed, maar naarmate het concert vorderde begon de muziek steeds minder interessant te worden.

Van Officium Triste daarentegen heb ik het hele optreden genoten. (Sleepless van Anathema op het eind was helemaal te gek )

De avond begon trouwens goed doordat het brandalarm afging. Niemand reageerde hier echter op, iedereen ging rustig door met bier drinken. Totdat we toch vriendelijk werden verzocht het pand te verlaten en na een paar minuutjes in de kou te hebben gestaan weer naar binnen mochten.
Hier sluit ik mij volledig bij aan! OT heerschte zwaaarrr

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2002 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NP Roses on my Grave

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com