|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een heavy avondje in Eureka, stoners kunnen hun hart weer ophalen in de bovenzaal! Toner Low uit Leiden zorgt voor een uurtje stonerdoom met hun eigen psycho lichtshow. Psychedelische stonerrock van het uit Rusland, St. Petersburg, afkomstige The Grand Astoria. En dan zijn er nog Some Days Velvet, And So Civilization Strides On... En natuurlijk komt Malena y los Merqueros ook even langs. Stonerdoom, stonerrock, poppystoner, psychedelische stoner, doomrock, 70’s rock! Het is er allemaal vanavond! Aanvang: 20:30 uur • Entree: €7,50 (excl. lidmaatschap) www.myspace.com/tonerlowstonerdoom www.myspace.com/mercarock www.myspace.com/thegrandastoria www.myspace.com/somedaysvelvet www.myspace.com/andsocivilizationstrideson Vlak bij het station. Hoe laat is het meestal afgelopen in Eureka? |
|
Staat ook in de Mukkes a.s. Donderdag jongen... maar dan een kleinere package (?) dus weet niet voor welke band jij wilt gaan maar dan lijkt Mukkes net wat dichter in de buurt voor je. http://www.facebook.com/event.php?eid=101807756564391&index=1 [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 01-02-2011 2:26] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ah, wist je al dus... nouja dan weet ik het ook niet! Succes! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dank je. |
|
Ik zie hier idd dat je welgeteld een kwartier langer kunt kijken in Zwolle edit: geen netwerkje in LWD? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 01-02-2011 2:41] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hehe, laatste trein naar Wolvega gaat pas om iets voor 1 op zaterdag. Vanuit Zwolle dan. Leeuwarden is inderdaad al om half 12. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 01-02-2011 2:52] |
|
Ah, ik keek niet op zaterdag natuurlijk, nou dan maar naar Zwolle! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Maar Leeuwarden is ook leuk hoor. Zwolle zou ik niet weten eigenlijk, kom er bijna nooit, behalve op doorreis. Het verbaast mij een beetje dat ik hier een topic over moet maken met al die zwollenaren hier. |
|
En die Zwollenaren komen ook wel hoor, inclusief een verdwaalde Assenaar |
|
Misschien ben ik ook aanwezig. edit: Nee, toch niet. Ik heb die avond al wat anders. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 01-02-2011 15:17] |
|
quote:Gezellig. |
|
Nou, dan toch maar over mijn Eureka afkeer heenzetten en goaaan. Nu nog even bedenken of ik ga lopen, kruipen of toch maar fietsen voor die 2 minuten afstand. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-02-2011 12:46] |
|
Vanwaar die afkeer? Kan ik mij er vast op in stellen als het ernstig is. Grand Astoria begint pas rond twaalf uur, wordt dus een latertje. Als iemand een crashplek heeft, graag. Ik ben zindelijk. |
|
Ha Amsterdam is dus niet de enigste stad met een kut lidmaatschap. Hoeveel kost dat daar? =) |
|
2,50 . In Groningen hebben ze het bij Vera ook en nog wel op meer plaatsen. Unitas, Wageningen deed het ook altijd. Het is een of andere constructie waardoor je geen bedrijf bent of zo. edit: Dan ben je een vereniging, dan moet je leden hebben. De voordelen daarvan weet ik zo eentweedrie niet, maar die zullen er vast wel zijn. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 03-02-2011 2:16] |
|
Dat kan ik nog wel snappen als je een vereniging bent, maar zoals Melkweg en Paradiso... =) |
|
Hoe duur is het bij die twee inmiddels? Dat zijn inmiddels wel professionele bedrijven en alleen in naam nog verenigingen. Dat geld ook voor sommige sportclubs. |
|
Paradiso 3,50 en Melkweg sinds een tijd van 3 naar 3,50 gegaan die lijers. Oh en melkweg garderobe is ook weer duurder geworden, 1,50. Het is dan een maand geldig. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 03-02-2011 2:41] =) |
|
Dat is voor een maand natuurlijk. Al zullen veel mensen maar 1 keer gaan, dat tikt lekker aan dan. |
|
Daar moet de kachel ook roken stelletje jankerds. Wees blij dat we nog zo'n breed aanbod hebben op het gebied van cultuur hier in Nederland. De subsidiekraan is dicht. Gewoon betalen die paar eurootjes anders is het binnenkort ook afgelopen met die leuke kleine zaaltjes. Dankzij azijnpissers als jullie. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik ga ook liever naar een leuke kleine zaaltje ipv Melkweg of Paradiso. Plus dat in zo'n leuk klein zaaltje de bierprijs ook nog redelijk te doen is. |
|
Als het zo doorgaat kunne we straks alleen nog maar terecht in de grote door Mojo gesponsorde veehallen waar een laf biertje 4,50 kost. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
@Flebbie: je bent zelf een jankerd. Nee maar zonder gein, ik kan Paradiso of Melkweg (The Max) geen kleine zaaltjes noemen. En ik betaal wel hoor als ik de bands graag wilt zien. =) |
|
Ik doelde niet specifiek op Paradiso en de Melkweg. Ik zal proberen me voortaan wat zorgvuldiger uit te drukken. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ik was een tijdje terug nog bij de Melkweg, toen was de garderobe gratis (of bij het lidmaatschap ingebegrepen) Nu niet meer dan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |