|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb liever Terzij de Horde dan Urfaust! Smaken verschillen (gelukkig). |
|
quote: Hmz, Urfaust heb ik nog nooit live gezien, TdH wel en dat was diep triest, dus ik mag hopen dat Urfaust dat niveau wel weet te overstijgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Als je Urfaust op cd leuk vindt, zul je het live ook wel waarderen. |
|
quote: Dan gaat het vast goed komen, nou nog hopen dat ze roze shirts hebben. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: + 1! Terzij de Horde heeft wel indruk gemaakt op SOA! see you at occultfest! |
|
Wil iemand ons festival nog promoten door middel van flyers of posters verspreiden? Mail gerust: info@wolfsbanerecords.com Groet, Ronny |
|
quote: Kan wel wat verspreiden op het emmen metal festival of ga je daar zelf heen? Kun je wat posters en flyers in het podium leggen voor as zat? Je mag ook wel wat afgeven bij de Wijsterseweg . see you at occultfest! |
|
quote: welke maat heb je? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: L Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
wil je daar ook een V hals bij? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Haha nee, dan val ik teveel op. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geen V hals... check.. roze gaat gefixt worden... moet het zo roze als deze zijn? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Godver, is dat een echt bestaand shirt? Maar wel mooi kleurtje inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
yeps.... bestaat echt Goed, kleur en maat zijn opgeschreven :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gaaf! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Doe ook maar een M dan! |
|
En mij een S! Je moeder. |
|
Is er al een tijdschema bekend?? see you at occultfest! |
|
Nogmaals de vraag of er al een tijdschema bekend is?! see you at occultfest! |
|
Dit is wat wij twee maanden geleden te horen kregen... Urfaust: 2200 Krypts: 2100 Entrapment: 2000 Necrowretch: 1900 Carceri: 1800 Stench of Decay: 1700 Terzij de Horde: 1600 http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Mooi man www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Aha ok dan, zou ook handig zijn als het op de site van wolfsbane fest komt te staan! Nou dan mis ik iig Terzij de Horde, jammer dan. Ff kijken of ik s avonds nog even langs kan komen. see you at occultfest! |
|
wij zijn er bij...zin in!!! |
|
Tijdschema: Urfaust: 22:00-23:00 Krypts: 21:00-21:45 Entrapment: 20:00-20:45 Necrowretch: 19:00-19:45 Carceri: 18:00-18:45 Stench of Decay: 17:00-17:45 Terzij de Horde: 16:00-16:45 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |