|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De winnaar van Overijssel is As Empires Fall en de winnaar van Groningen is Paradox Machine. see you at occultfest! |
|
see you at occultfest! |
|
Sjeez, normaal heeft het Podium erg gave flyers, waarom nu zo'n schuwlelijke? Boeiender |
|
Typische Occultfest stijl flyert. Ik vind hem wel wat hebben eigenlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ook leuk gevonden met die provincievlaggen. edit: Al is het pompeblêd wel een beetje hoekig. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 03-03-2011 21:07] |
|
quote:Sja, lelijk dus. Boeiender |
|
Corda gaat de friese metal battle ZEKER winnen Wil je muilperen? |
|
quote: Corda heeft zeker niet vaak met wedstrijdjes meegedaan? Boeiender |
|
quote:Normaal is het toch altijd zo'n poster met een driekwart naakt r&b-wijf met een paar bandnamen eroverheen? Kan nou niet zeggen dat ik dat zulke fantastische posters vond. |
|
4e band wordt Insurrection, de winnaar van de voorronde van de Friese metal battle. Superstrakke melodeath met leden van Enraged en Crushing Jackhammer: www.myspace.com/insurrectionofficial |
|
Aanwezig. Tenminste, dat is wel de bedoeling. |
|
Aanwezig uiteraard |
|
quote: +1 although het festival op zichzélf dan weer geweldig is Your mother ate my dog! |
|
quote: see you at occultfest! |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-03-2011 14:03] |
|
Facing the Madness uit Hoogeveen zal optreden tijdens het juryberaad. see you at occultfest! |
|
Morgen dus! see you at occultfest! |
|
Vanavond! See you! see you at occultfest! |
|
Veel succes en plezier. |
|
Aanwezig, als geluidsman voor As Empires Fall Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Voor mij was dat de beste band van de avond. Jammer dat de jury daar anders over dacht. Maar gezellig was het wel, en de niet al te frisse dreigende waternoodsramp werd gelukkig vermeden. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Wie heeft er dan wel gewonnen? |
|
quote: De uitslag: 1e. Resurrection 2e. Paradox Machine 3e. As Empires Fall 4e. Carnation Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Hey ErikS, thanx (het is alleen Insurrection). Maar het was idd een geslaagde avond, denk zo'n 150 bezoekers en door de warmte was de bieromzet ook wel goed denk ik! Wij zijn iig tevreden. see you at occultfest! |
|
quote: see you at occultfest! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |