IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Bloodbound
holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 0:29 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Bloodbound are a 6 piece heavy metal band founded in 2004 by Fredrik Bergh and Tomas Olsson. Primary influnces include classic heavy metal bands such as Iron Maiden, and power metal bands such as Helloween and HammerFall.

Die nieuwe plaat klinkt best wel awesome.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 0:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Mooie myspace link

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 0:33 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 0:53 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:33 schreef holysjit het volgende:
Ben je nou echt te lui? http://www.myspace.com/bloodboundonline
Nee, het is gewoon een onuitstaanbaar flikkertje wat hier een beetje de grote internetheld speelt. En onzin uitkraamt. Hij zou die tijd beter kunnen gebruiken voor zijn schoolwerk. Ik hoop niet voor hem dat hij daar net zulk slecht werk aflevert als hier op ZM.

[Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 02-02-2011 0:54]

No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol

iPim
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 0:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:53 schreef Dronckaerdt het volgende:
Nee, het is gewoon een onuitstaanbaar flikkertje wat hier een beetje de grote internetheld speelt. En onzin uitkraamt. Hij zou die tijd beter kunnen gebruiken voor zijn schoolwerk. Ik hoop niet voor hem dat hij daar net zulk slecht werk aflevert als hier op ZM.

, vermaak.

iPim
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 0:58 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 0:33 schreef holysjit het volgende:
Ben je nou echt te lui? http://www.myspace.com/bloodboundonline

Mensen zeiken er altijd om, dus zeik ik ook. Ik ben een scene-kid die bang is om buiten de boot te vallen, je weet toch!

Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 1:00 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

Spijker,kop. Nu een grote bek terwijl je een tijdje terug nog zat te janken omdat niemand je werk voor hier goed vond..Kruip maar weer lekker terug onder je steen, flikkertje.

[Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 02-02-2011 1:01]

iPim
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 1:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 1:00 schreef Dronckaerdt het volgende:
Spijker,kop.Hier een grote bek terwijl je een tijdje terug nog zat te janken omdat niemand je werk voor hier goed vond..Kruip maar weer lekker terug onder je steen, flikkertje.

Ik voel me te hipster

Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 1:03 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 1:01 schreef iPim het volgende:
Ik voel me te hipster
Ja, je zal er wel een behoorlijke stijve plasser van krijgen denk ik. Have fun verder, flikkertje.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 1:04 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Oeh, ik verheug me al op de ZM fightvideo's

iPim
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 1:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ach, het maakt niet uit hoe vervelend ik doe, jij komt hier toch steeds weer terug om op mij te zeiken. Mij ontmoedig je me er niet meer mee.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-02-2011 1:05 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 02-02-2011 1:05 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 2 februari 2011 1:04 schreef iPim het volgende:
Ach, het maakt niet uit hoe vervelend ik doe, jij komt hier toch steeds weer terug om op mij te zeiken. Mij ontmoedig je me er niet meer mee.

Hier nog meer faam. Je eigen topic!
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3642513

iPim
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 1:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 1:04 schreef holysjit het volgende:
Oeh, ik verheug me al op de ZM fightvideo's

soisoisoi

Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 1:07 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 1:04 schreef iPim het volgende:
Het spijt me heel erg, iPim. Kan je even je adres doormailen? Dan stuur ik je een bloemetje,goed? Om het goed te maken.

iPim
Usericon van iPim
Posted 02-02-2011 1:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Too hipster

Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 1:09 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

Doe het nou maar gewoon. Anders voel ik me zo schuldig dat ik een klein kind heb zitten sarren.

[Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 02-02-2011 1:09]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-02-2011 1:10 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Voor een adres hoort een kratje bier tegenover te staan.

Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 1:11 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 1:10 schreef bokaj het volgende:
Voor een adres hoort een kratje bier tegenover te staan.
Die mag je even uitleggen, Bokaj.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-02-2011 1:12 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Miauwww

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-02-2011 1:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2011 1:11 schreef Dronckaerdt het volgende:
Die mag je even uitleggen, Bokaj.
Hap ik even.

Er was een user behoorlijk pissig op een andere user en hij loofde een kratje bier uit voor het adres van de andere user zodat hij wel even langs kon gaan om hem in het echt wel even op zijn bek te slaan.

Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 02-02-2011 1:25 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

Hahaha, mooie bak. Jammer dat ik pas sinds deze maand op dit forum hang.Nog meer mooie verhalen?

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com