|
Auteur: |
|
|
Dat duurt nog wel even.. (paar generaties op zn lichtst gezegd) "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
...ben bang dat ik hier niet bij kan zijn... co-operation not competition! |
|
Ik wacht wel op het volgende album dan |
|
Bescheidenheid is ook een deugd, maar goed ik zit dan mooi met mijn gat in Leeuwarden. Voor zij die wel gaan. Veel plezier toegewenst, maar dat zal vast wel lukken. Kikadewado |
|
En intussen is het blijkbaar weer op misterieuze wijze van de Atak-site verdwenen //edit: blijkbaar verplaatst naar 6 mei [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 13-03-2011 13:04] |
|
quote:omdat het in 20011 is? maar tzt es ff checken of het lukt, erg benieuwd [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-03-2011 14:58] |
|
CD presentatie 'Doctrine' Op 6 mei presenteert Pestilence het gloednieuwe album ‘Doctrine’ in Atak! Waar anders? De band werd 25 jaar geleden tenslotte in Enschede opgericht om vervolgens uit te groeien tot één van de meest invloedrijke death metal bands ooit. Nationaal ongeëvenaard en ook internationaal behoort de band tot de absolute top van het genre. Het was een aantal jaren stil rond de formatie van frontman Patrick Mameli maar in 2009 keerde de band terug met het album ‘Ressurection Macabre’ en alsof het viertal nooit was weg geweest werd er uitgebreid getoured in Europa, de VS en werden grote festivals als Hellfest, Graspop en Zwarte Cross met een bezoek vereerd. De band presenteerde dat album destijds ook al in een vol Atak en kwam nog eens terug om samen met Testament de boel op stelten te zetten. ‘Doctrine’ is wederom een knaller van een album geworden. Oudgediende Jeroen Thesseling (Obscura) is terug op basgitaar en in Yuma van Eekelen werd de perfecte drummer gevonden. Gitaristen Uterwijk en Mameli gebruikten voor de opnames van ‘Doctrine’ 8 (!) snarige gitaren en het resultaat is dan ook de meest lompe, progressieve death metal plaat die de band tot nu toe heeft gemaakt. Het optreden op 6 mei wil de band redelijk exclusief houden en we doen het dan ook in de Saxion zaal voor een prikkie. Voor 10 euro ben je binnen en de eerste 100 bezoekers ontvangen een uniek Jagermeister / Pestilence shirt. Dat belooft een legendarisch avondje te worden. Zalen: Saxion Zaal Zaal open: 20:00 Aanvang: 20:30 Ticket: €10,00 (e-ticket hier! Aan de deur: €12,00 Prijzen zijn exclusief € 1,50 servicekosten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Bloodsin zal als support speule.. |
|
Post eens een flyer, dan kunnen we het daar uitgebreid over hebben. Ik heb er vast en zeker een mening over... Ja hoor... |
|
Je zal iig een mening hebben over ons logo.. Weet niet of er een poster is. |
|
*Kick* |
|
Vanavond dus! Oh: "Nieuwe plaat van Pestilence al gehoord? Vanavond spelen ze de nummers voor het eerst live op ons podium. O, en de eerste bezoekers krijgen een vet en uniek Pestilence/Jagermeister shirt... http://www.youtube.com/watch?v=jJ_TiL2KFrY " [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 06-05-2011 11:32] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nieuwe plaat is best wel erg goed. Kon in mijn mening wel eens de beste tot nu toe zijn. |
|
Uit principe afwezig! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Afwezig, maar als het lukt morgen in A'foort aanwazig! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
gvd dat was vet!! en de ouwe nrs op 8-snarig.. br00tal! nekpijn. |
|
ben vooral benieuwd hoe dat shirt eruit ziet? is het wat? Als iemand er eentje overheeft dan houd ik me in ieder geval aanbevolen |
Index / Concerten |