IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 5/5: Kabaal Am Gemaal 2011 Vorige pagina
verstikking
Usericon van verstikking
Posted 01-05-2011 19:39 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Aanwezig, in ieder geval Victimizer, Vanderbuyst en TMDC checken

Den Bruut'n boerke
Usericon van Den Bruut'n boerke
Posted 01-05-2011 19:43 by Den Bruut'n boerke Wijzig reactieProfiel van Den Bruut'n boerkeQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2011 15:28 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Lijkt mij inderdaad niet, daarnaast weet de festivalorganisatie wat ze met TMDC in huis halen.

Tjah, net als de rest waarschijnlijk!.Niet veel soeps!

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-05-2011 20:12 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2011 15:28 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
daarnaast weet de festivalorganisatie wat ze met TMDC in huis halen.

Gisteren biertjes met een aantal van hen gedronken, dat valt nog best tegen.

You have time. You are doing fine.

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 04-05-2011 9:05 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Dan had je al aardig wat drank op. Er was er maar 1

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 10:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2011 12:48 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Misschien nog even vertellen dat Mein Kampf al jaren een bestseller is in het Midden Oosten.

Ahja, als een baas factoids verspreiden past ook wel in de sfeer van 30-45.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-05-2011 10:53 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 9:05 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Dan had je al aardig wat drank op. Er was er maar 1

Van de festivalorganisatie? Vier.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-05-2011 20:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nou, waar blijven de sterke verhalen?

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 06-05-2011 20:21 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Geen sterke verhalen, wel een mooi feestje.
Hulde voor TMDC voor het spelen van Kindertodeslied, ik heb genoten van de extreem zuur kijkende punkers die opzichtig hun Gegen Nazi's shirts lieten zien aan alle omstanders. Verder goede dag gehad, Vanderbuyst was baas, net als Stefan ZMK en DJ Dano op Kabaal Digitaal. Lampje ging bij die laatste wel uit, six packje bier klapte er goed in na een korte nacht en een lange shift vrijwilligen.

Wordfuhrer TMDC
Posted 07-05-2011 0:00 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Er is niets mis met Kindertodeslied, het kan alleen nogal confronterend overkomen. Ik heb nog wel even gemeld dat er tekstvellen verkrijgbaar zijn bij de merchstand. Niet zozeer voor het extreemlinkse gespuis dat er rondliep, maar meer voor mensen die toevallig het veld kwamen opwandelen tijdens de" mein Fuhrer" intro.

Deze punker is of van zijn geloof gevallen of lette niet op tijdens Kindertodeslied.

edit: op Metalfan zijn er toch een paar die menen dat hij niet door de beugel kon: http://metalfan.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=28109&sid=c4a32a5a830844b64579f1472b1edb6c&start=50

Edit: Dat valt wel mee. Ik heb het geschreven verkeerd geïnterpreteerd.

missie volbracht.

[Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 07-05-2011 12:45]

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-05-2011 10:42 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 10:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ahja, als een baas factoids verspreiden past ook wel in de sfeer van 30-45.

Wat dat betreft kan meneer de woordvoerder ook zo de huidige politiek in hoor .

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-05-2011 11:39 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2011 0:00 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Er is niets mis met Kindertodeslied, het kan alleen nogal confronterend overkomen. Ik heb nog wel even gemeld dat er tekstvellen verkrijgbaar zijn bij de merchstand. Niet zozeer voor het extreemlinkse gespuis dat er rondliep, maar meer voor mensen die toevallig het veld kwamen opwandelen tijdens de" mein Fuhrer" intro.

Deze punker is of van zijn geloof gevallen of lette niet op tijdens Kindertodeslied.

edit: op Metalfan zijn er toch een paar die menen dat hij niet door de beugel kon: http://metalfan.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=28109&sid=c4a32a5a830844b64579f1472b1edb6c&start=50

missie volbracht.

Valt wel mee tog, hij vraagt zich alleen af of hetwel zo slim is om dat nummer te spelen op zo'n dag als 5 mei. Wat ik me wel afvraag is of dit kompleet langs de antifa is gegaan, ik had echt gedacht dat die lui wel van zich zouden laten horen daar

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Wordfuhrer TMDC
Posted 07-05-2011 12:35 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Dat is juist de grap. De antifa kan niets met dit nummer en ik neem aan dat ze hun bronnen beter checken na het Metalheadsagainst Racism verhaal.

En dit soort nummers schrijf je JUIST om de volle aandacht te generen.
Daarnaast speelt Slayer op Wacken Open Air gewoon Angel of Death en loeide laatst Carnivore's Jesus Hitler uit de Wacken PA.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-05-2011 12:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2011 12:35 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Dat is juist de grap. De antifa kan niets met dit nummer en ik neem aan dat ze hun bronnen beter checken na het Metalheadsagainst Racism verhaal.

Grapjas.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com