|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 Ik kom de hipsterkwis niet eens in.     "Succes lijkt in de toekomst te liggen."  | |||||||||

| 
 | 
 RIHANNA NATUURLIJK 177 scrobbles and still counting. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-07-2012 13:35] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.  | |||||||||

| 
 | 
 MGMT ? wawasda eigenlijk? KMDMF kennk ma MGMT ni signature  | |||||||||

| 
 | 
   | |||||||||

| 
 | 
 quote: +1, ik zit al in mn post facebook fase wat me meteen al 100% score geeft.   ♂ <o((((><                        <o((((><     <o((((>< ♀<o(((><       <o(((><  | |||||||||

| 
 | 
 Welkom Sgeiterdt!  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Ik wil niet, dood aan alle hipsters!!   5 Euro's? Op je muil!!  | |||||||||

| 
 | 
   | |||||||||

| 
 | 
 Sgeiterdt; Loop je nou Retardo te bedreigen?!  [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-09-2012 19:46] No dogs, no masters.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Heb ik zijn naam genoemd dan??   [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 11-09-2012 19:50] 5 Euro's? Op je muil!!  | |||||||||

| 
 | 
 Siked! voor de verkiezingsuitslagen!     I am mine own redeemer...!  | |||||||||

| 
 | 
  Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.  | |||||||||

| 
 | 
    | |||||||||

| 
 | 
 ja, der zullen een hoop Hipsters kapot zijn van dit nieuws... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.  | |||||||||

| 
 | 
 Ja... De wereld is een tophipster minder      | |||||||||

| 
 | 
 Ik ga in een hoekje zitten, huilen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Tip; luisteren naar More Than Life heeft hetzelfde effect en je houdt je hipsterlevel! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.  | |||||||||

| 
 | 
 Daarna draai je best wat Touché Amoré.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Dan eerder La Dispute. Toch iets meer wavy. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.  | |||||||||

| 
 | 
  mijn vriendin wordt hipster   signature  | |||||||||

| 
 | 
 En hoe voelt ze zich daar bij?  | |||||||||

| 
 | 
 Feeling hipster-ish. Hoe voelt dat nou? En hipster zijn is toch net als homoseksualiteit, geen keuze? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.  | |||||||||

| 
 | 
 hipstercurious? signature  | |||||||||

| 
 | 
 Nee? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 
|  | Index / Nieuws, actualiteit en media |  |  |  |  Vorige pagina | Volgende pagina |  |