|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook dit jaar weer in het Amphitheater in Gelsenkirchen. 10-12 juni 2011. Line-up tot nu toe: OVERKILL (Special Set) .::. TRIPTYKON .::. AMORPHIS .::. AGENT STEEL (Reunion mit John Cyriis!) .::. PRIMORDIAL .::. MORGOTH (Reunion!).::. EPICA .::. DISBELIEF .::. ENSLAVED .::. ANACRUSIS .::. VANDERBUYST .::. IN SOLITUDE .::. METAL INQUISITOR .::. ATLANTEAN KODEX .::. ENFORCER http://www.rockhardfestival.de/ " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ik denk dat ik hier wel bij aanwezig ga zijn |
|
Aanwezig |
|
Ja, dikke twijfel hier, hierheen en party, of er gaan werken, wel superruige lineup. |
|
Zeker weer aanwezig. Een van de gezelligste festivals die er is. Goede line-up en om de hoek voor mij. |
|
Goeie line-up, kijken of er iets te regelen valt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Plus DOWN, POSTMORTEM en DREAMSHADE |
|
Ik ben er nog steeds niet uit. Zo geweldig vind ik het aanbod aan bands niet, maar ik vond het vorig jaar wel een erg gezellig festival |
|
Down erbij, nice!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Was vorig jaar zo'n goed feest... ben r weer bij! |
|
Hotel? De camping is juist zo gezellig daar. Ik ben er uiteraard ook weer bij! |
|
Nee, festivalscampings heb ik al enkele jaren afgezworen. Zelfs op Rock Hard.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Heb je een hotel in de buurt daar en misschien een link? Dan kan t zwangere vrouwtje eens kijken of ze nog plaats hebben, hehe... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 25-02-2011 2:15] |
|
quote: Weet er een paar in de buurt. Allemaal 5-7 km van het festival. Is even afhankelijk van je wensen. Prijzen variëren namelijk enorm. Er zijn bij diverse hotels nog genoeg kamers. Mail me anders even renee AT aardschok PUNT com "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Enslaved, Primordial, Amorphis, Tryptikon en Down. Dat is potdomme niet verkeerd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Het hele festival is niet verkeerd. Moet je echt eens gedaan hebben... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Of meer dan eens |
|
Bullet Vicious Rumours Procession toegevoegd aan de line up! Niet echt mijn ding, hoewel Bullet een paar jaar geleden wel leuk was! |
|
Agent Steel zeggen helaas af.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Zag nu je reply pas, sorry. Heb je net gemaild! grtz " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Super jammer |
|
ICED EARTH (afscheid tour Matt Barlow) headlinen op zaterdag, CONTRADICTION openen het festival. Billing is compleet nu: DOWN ++ ICED EARTH ++ TRIPTYKON ++ OVERKILL (Special Set) ++ AMORPHIS ++ PRIMORDIAL ++ ENSLAVED ++ ANACRUSIS ++ MORGOTH (Reunion!) ++ EPICA ++ VICIOUS RUMORS ++ BULLET ++ ENFORCER ++ POSTMORTEM ++ METAL INQUISITOR ++ VANDERBUYST ++ ATLANTEAN KODEX ++ DISBELIEF ++ PROCESSION ++ IN SOLITUDE ++ DREAMSHADE ++ CONTRADICTION " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Is er eigenlijk een dagindeling bekend? Ik had eigenlijk besloten om dit jaar maar eens over te slaan, maar dit verandert de zaak wel. Hopelijk staan OverKill en Amorphis ook op zaterdag, dan wordt het toch een dagticket. |
|
Nee nog niet. Running order volgt nog, ben ook benieuwd welke band op welke dag zal spelen. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |