|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus? Blijft een contradictie. En het lijkt mij dus een kutlabel als je bands financieel bezeikt.... Boeiender |
|
Laat ik zo zeggen, als ik een band zou hebben zou ik graag bij hen tekenen En jij mag het een contradictie blijven vinden, enjoy Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gelukkig heb jij geen band dan..... Boeiender |
|
Niet meer nee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zit jij wel in een band dan, dat wist ik niet? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Dure wagens, bij een label met 2,5 verkopende band? Ja, dat denk ik ook. Zou fijn zijn als Hammerheart op de oude leest verder gaat. Toffe releases had dat label; Denial of God, Night Conquers Day, Grand Belial's Key, Arghoslent, Manes, Trelldom. Manmanman, gaaf spul was dat! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: De IRS bedoel je zeker? |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Verder: niemand gaat die nieuwe Sammath schijf kopen, aangezien iedereen tig versies van elk nummer al via verschillende kanalen in zijn of haar gezicht gesmeten heeft gekregen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Hehe, hij was wel druk bezig op een gegeven moment, ja. Maar verder denk ik dat het reuze meevalt met hoe erg het nou was en hoeveel men zich daar überhaupt van aantrekt. De meeste mensen kunnen daar best tegen namelijk Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mannen, Hammerheart is NOOIT bankrupt gegaan. We deden nooit aan drugs en we rijden nog altijd, net als vroeger in oude 2de hands autos. Bands geript, nope, wederom moet ik jullie teleurstellen.... We zullen wel eens van mening verschild hebben met bands, en niet elke "scheiding" verliep pijnloos, maar ik ben nog steeds met zo goed als iedereen on speaking terms.... Ik zie hier zo'n onzin gepost worden meteen, het is gewoon niet normaal. HHR is altijd blijven bestaan, Karmageddon was onderdeel van HHR... We doen ook veel werk voor Relapse, Profound Lore en nog 25 labels... Dat doe ik al sinds 1995...sommige mensen hier waren nog niet geboren toen ik deed tapetraden met Chris Reiffert, Kiljoy, Samoth, Jon Notveidt, Hrishnackh, Orlok van Countess...toen ik verbleef bij Emperor, Therion, Denial of God, Nocturnus, Mayhem, In The Woods, in de V.S bij Chuck etc etc.... Nogmaals, HHR heeft niwet altijd alles perfect gedaan, maar over het algemeen wel netjes... Vraagt U maar / |
|
EPIC name dropbomb! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Rustig maar, veel van de misconcepties (de geruchten die Hypnos aanhaalde) werden vanzelf bijgesteld hier Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En HAMMERHEART USA is op de fles gegaan omdat degene die daar werkte ons zakelijk heeft opgelicht...jawel, jammer voor ons... Met Chuck heb ik nooit mot gehad nooit, wel met z'n familie...die wilde nik oplossen na het overlijden. En Hub, we kennen elkaar, ik heb nooit een band geript of bezeikt...zoals ik zeg was er wel eens een meningsverschil uiteindelijk... MR.N. jij weet alles blijkbaar, ben jij het orakel van Delphi ? |
|
Je weet dat je je druk maakt om 3 jaar oude berichten? En Hub heb ik hier sowieso al in geen tijden meer gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 27-01-2014 13:46] |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
aaaaah… ik pak vast een flesje limonade en wat popcorn Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
Hammerheart ? Geen idee. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: LOL. Lees eerst eens wat ik getypt heb. Boeiender |
|
quote: Had Hub geen hekel aan Hollanders en is hij daarom niet naar Noorwegen verhuisd? signature |
|
quote:Hub de Gayllier vond het hier te kansloos [kon niet tegen getroll]. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
is het hier niet leuk dan ? oja, Hammerheart heerscht! signature |
|
Okt Tarnkappe op cd/vinyl/digital en shirt Soon, Kjeld Uit sinds Maart, Sammath http://www.hammerheart.com http://www.hammerheart.com Tarnkappe "Duister mijn geweten" https://www.youtube.com/watch?v=dGVndk-ZEEs Sammath "Fear upon them" https://www.youtube.com/watch?v=-VY4C1tFg1o |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |