|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
26 Maart 2011 DRU-Fabriek Ulft (NL) www.dru-fabriek.nl IZEGRIM (CD-presentatie) TOXOCARA MORTAL FORM Zaal open 20:00 uur / aanvang 20:30 uur / vvk € 8,- p.p./ dvk € 10,- p.p. |
|
lekker dichtbij, maar eens eventjes in de agenda zetten |
|
Uiteraard aanwezig om het bier van de bands op te drinken!!! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Soundwave op 16-02-2011 17:09] |
|
Aanwezig! Bareuh... |
|
Nou vooruit... Aanwezig als Klister ook wat bier voor mij bewaart "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Schop |
|
Zaterdag alweer |
|
Aanwezig! |
|
Toch wel aanwezig joh ? |
|
quote:Dat lijkt me wel ja.... Ik ook btw, maar ook dat spreekt voor zich My friend, watch out for traitors... |
|
Word vast een mooi feest! Die zaal is trouwens echt VET. |
|
quote: HEUY!!!! Ik ben een paar keer tijdens de bouw en vlak na de opening daar geweest, aangezien het nieuwe poppodium in Roermond (vervanger van de Azijnfabriek) DRU onder andere als voorbeeld heeft genomen. Ben benieuwd naar de ervaringen van bands en DJ's en publiek natuurlijk... |
|
quote: Same here. Een toffe zaal is een goed begin, maar er zijn meer factoren. |
|
Tot nu toe geen klachten. Zaal gezien, erg mooi allemaal. Over de organisatie tot nu toe absoluut geen klachten. Regelmatig contact, promotie is goed en ze hebben de touwtjes goed in handen. |
|
De gemeente heeft er een hoop geld in gestopt. Ze hebben er echt een prestige-object van gemaakt. Loopt de kaartverkoop een beetje? Hoe laat begint Izegrim zelf? 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Het hele tijdschema: 20:00 deuren open 20:30 - 21:10 Mortal Form 21:30 - 22:10 Toxocara 22:30 - 23:30 Izegrim Daarna: Metal DJ die klassiekers draait. |
|
Zo, de DRU staat ook op de kaart. Mooi feest, super sfeer, erg mooie zaal en alles prima geregeld. Hulde ! |
|
En natuurlijk dank aan Toxocara en Mortal Form |
|
Het was idd erg gemuudelijk! En idd: wat een topzaal! 4 km van mijn huis, maar nog nooit geweest. Hopelijk programmeren ze meer metal. 100% anti-Kvelgeest |
|
Was een mooi feest! Mooie zaal, strakke bands, goed geluid (vooral bij Toxocara), zatte mensen. Beetje apart om in een plaatsje als Ulft zo'n zaal tegen te komen. Boeiender |
|
Ramenas, kalebas, boer Pulft uit Ulft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het was mooi inderdaad. Wel bijna de hele zondag nodig gehad om e.e.a. te verwerken. Bareuh... |
|
Nou, dat was gezellig! Heel veel bekende gezichten en een mooie opkomst voor een wat lastig te bereiken plek. Complimenten aan Izegrim, vette show dame en heren! |
|
"Hoi, kijk eens, dit is mijn nieuwe vriend... en ik hoefde er helemaal niks voor te doen!". co-operation not competition! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |