![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Ik zet het vast in mijn agenda ![]() |
|
Wat voor muziek is het van beide bands.........? No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol ![]() |
|
Erebus is death metal op z'n Amerikaans (en een erg fijne live-band), Grown Cold was volgens mij iets in de richting van metalcore, maar het kan zijn dat ik nu bands door elkaar aan het gooien ben. ![]() |
|
Nee, klopt. Een beetje death-metalcore. Als dat een genre is. ![]() ![]() |
|
quote:Vraag het aan iPim ![]() No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol ![]() |
|
*schop* ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Eerste show van dit jaar voor ons! Zin in ![]() ![]() |
|
Geniaal met dat FC Twente logo. Erebus is geniaal. ![]() ![]() |
|
Dat is nou het Twentse Ros, dat datzelfde paard ook in het logo van FC Twente voorkomt maakt het niet direct een logo van een voetbalclub. ![]() |
|
Het was in ieder geval wel mijn eerste associatie. Maar voetbal *lacht* ![]() |
|
Substance (Experimentele trash) is toegevoegd als 3e band! ![]() ![]() |
|
Komende zaterdag. ![]() ![]() |
|
Ja! Word cool! Beetje beuken, pilsjes drinken, party! ![]() |
|
Morgen! ![]() |
|
schop My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Yes, nu op weg naar de zaal om hem concert-proof te maken en de zooi op te bouwen. Als ik iedereen moet geloven, kan het best eens een drukke avond worden. Gezellig wordt het sowieso. ![]() ![]() |
|
![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
was een gezellige boel! Prima verzorgd ook allemaal. Nogmaals bedankt Silence! ![]() My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Wij vonden het ook erg gezellig! Toffe bands, en best een mooie opkomst! ![]() ![]() Nu nog het minder leuke gedeelte: zo maar eens terug om de zaal schoon te maken. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 20-03-2011 13:17] ![]() |
|
Ja, was gaaf! Toffe bands, allebei nog niet gezien en zeer aangenaam verrast. ![]() Next stop: Willemeen Arnhem ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |