|
Auteur: |
|
|
Ik zet het vast in mijn agenda |
|
Wat voor muziek is het van beide bands.........? No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Erebus is death metal op z'n Amerikaans (en een erg fijne live-band), Grown Cold was volgens mij iets in de richting van metalcore, maar het kan zijn dat ik nu bands door elkaar aan het gooien ben. |
|
Nee, klopt. Een beetje death-metalcore. Als dat een genre is. |
|
quote:Vraag het aan iPim No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
*schop* |
|
|
|
Eerste show van dit jaar voor ons! Zin in |
|
Geniaal met dat FC Twente logo. Erebus is geniaal. |
|
Dat is nou het Twentse Ros, dat datzelfde paard ook in het logo van FC Twente voorkomt maakt het niet direct een logo van een voetbalclub. |
|
Het was in ieder geval wel mijn eerste associatie. Maar voetbal *lacht* |
|
Substance (Experimentele trash) is toegevoegd als 3e band! |
|
Komende zaterdag. |
|
Ja! Word cool! Beetje beuken, pilsjes drinken, party! |
|
Morgen! |
|
schop My friend, watch out for traitors... |
|
Yes, nu op weg naar de zaal om hem concert-proof te maken en de zooi op te bouwen. Als ik iedereen moet geloven, kan het best eens een drukke avond worden. Gezellig wordt het sowieso. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
was een gezellige boel! Prima verzorgd ook allemaal. Nogmaals bedankt Silence! My friend, watch out for traitors... |
|
Wij vonden het ook erg gezellig! Toffe bands, en best een mooie opkomst! Jullie dus ook bedankt! Nu nog het minder leuke gedeelte: zo maar eens terug om de zaal schoon te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 20-03-2011 13:17] |
|
Ja, was gaaf! Toffe bands, allebei nog niet gezien en zeer aangenaam verrast. Next stop: Willemeen Arnhem |
Index / Concerten |