|
Auteur: |
|
|
Wat? Rhapsody (of Fire) Waar? Köln (D) Wanneer? 17 februari 2011 Wie Ik zou graag naar Rhapsody (of Fire) willen in Köln. Nu heb ik een gebroken teen dus zit autorijden er niet in. Wie wil ook (liefst omgeving Utrecht, maar geen noodzaak) graag naar deze fantastische band toe en neemt mij mee (kan met mijn auto) Reageren kan natuurlijk hier of via arcovana@hotmail.com "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
|
Kan je niet gewoon naar een bus/trein strompelen? Lijkt me minder gedoe Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Voor 28 euro reis je met de ICE (eerste klas) naar Keulen. Daar kan geen auto tegenop! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Dan moet je metal shots Bert vragen. Die is wel in voor dit soort dealtjes. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
En De Gemiddelde ZM'er kan -bij concerten in NRW; lees Essen, Wuppertal, Köln, Bochum, Dortmund, D'dorf, etc... - ook wel bij mij pitten, wanneer men geen kant meer op kan. Moet ik je wel kennen, en je geen lul vinden natuurlijk. Bruce Banner |
|
quote: Daar is het een beetje kort dag voor hè? "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
|
Ja, doodzonde hè? Bruce Banner |
|
. [Spaßvogel ] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 12-06-2011 9:24] Bruce Banner |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Index / Concerten |