IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : TMDC MMXI Volgende pagina
Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 11-02-2011 11:57 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Een paar shows:

TMDC & Hail of Bullets
Poppodium Romein
vrijdag 1 april om 21:00

TMDC @ De Kade, Zaandam
De Kade, Zaandam, The Netherlands
vrijdag 15 april om 20:00

TMDC @ Bevrijdingsfestival
Kabaal am Gemaal, Wageningen
donderdag 5 mei om 20:00

TMDC @ Death Metal Masters of the Universe
Lille, France
zaterdag 7 mei om 20:00

TMDC @ Eistnaflug Festival, Ic...
Neskaupstadur, Iceland
vrijdag 8 juli om 22:00

Verder zal 2011 in het teken staan van het schrijven van de opvolger van TRIVMVIRATE. Binnen afzienbare tijd zal er een nieuw nummer online komen te staan getiteld: " Aslimu!!!- All Slain Those Who BroughT Down Our Highly Respected Symbols To The Lower Status Of The Barren Earth"

[Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 11-02-2011 16:46]

valfar
Usericon van valfar
Posted 11-02-2011 12:14 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Wie is daar nou eigenlijk mee begonnen, een V schrijven waar er eigenlijk een U moet staan? En waarom?! Dat wil ik nou eens weten!!! Was het Satan?!

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-02-2011 12:17 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 12:14 schreef valfar het volgende:
Wie is daar nou eigenlijk mee begonnen, een V schrijven waar er eigenlijk een U moet staan? En waarom?! Dat wil ik nou eens weten!!! Was het Satan?!

de Romijnen mischien?

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-02-2011 12:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 12:17 schreef nark het volgende:
de Romijnen mischien?

Ik gok op de Romeinen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

nark
Usericon van nark
Posted 11-02-2011 12:28 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 12:24 schreef Count Usher het volgende:
Ik gok op de Romeinen.

Ah thanx
Komt uit het lateins volgens ik.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-02-2011 12:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:

Verder zal 2011 in het teken staan van het schrijven van de opvolger van TRIVMVIRATE. Binnen afzienbare tijd zal er een nieuw nummer online komen te staan getiteld: " Aslimu!!!- All Slain Those Who Brough Down Our Highly Respected Symbols To The Lower Status Of The Barren Earth"

Altijd mooi, hoogdraverij, hoogdraverij, typefout, hoogdraverij.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

nark
Usericon van nark
Posted 11-02-2011 12:56 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 12:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Altijd mooi, hoogdraverij, hoogdraverij, typefout, hoogdraverij.

Welke typ fout ik zie hem igg niet(maak er zelf ook teveel ik weet het).

O ja, ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe spul.
Lekker bandje wat mij betrefd.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 11-02-2011 13:00]

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 11-02-2011 12:57 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

"Brough" moet "Brought" zijn denk ik zo.

nark
Usericon van nark
Posted 11-02-2011 12:59 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 12:57 schreef verstikking het volgende:
"Brough" moet "Brought" zijn denk ik zo.

a, oke.
Engels is niet mijn sterkste kant.
My English is not so verry well, maar dat kump nog wel

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 11-02-2011 13:00]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-02-2011 13:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 12:59 schreef nark het volgende:
Engels is niet mijn sterkste kant.

Kan er nog wel een bedenken hoor....

spelfout weggehaald...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-02-2011 13:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 13:19 schreef varanus het volgende:

Dyslexie is klote.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-02-2011 13:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, maar maakt niet uit verder hoor

spelfout weggehaald...

nark
Usericon van nark
Posted 11-02-2011 13:47 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 13:19 schreef varanus het volgende:

Mijn Duist is ook niet zo goed inderdaed

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-02-2011 13:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 13:47 schreef nark het volgende:
Mijn Duist is ook niet zo goed inderdaed

Ach, als je Spaans maar goed is.

nark
Usericon van nark
Posted 11-02-2011 13:49 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 13:47 schreef MMayo het volgende:
Ach, als je Spaans maar goed is.

Ik kom met spaans echt niet verder dan si en serbesa(waarschijnlijk ook verkeerd gespeld maar goei)

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 11-02-2011 14:19 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Aanwezig in Zaandam!

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

Wordfuhrer TMDC
Posted 11-02-2011 16:51 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

De T was inderdaad weggevallen, er stond een klas voor het lokaal te dringen toen ik het bericht postte.

Overigens zijn er zat bands beroemd geworden met spelfouten
-Embrace the Death
-Infinitedtedtedted Hate

Dat U als V schrijven heb ik afgekeken van Centvrian

Probleem met het nieuwe nummer is dat het gaat over de Moslimbroederschap en ik dat een half jaar geleden schreef. Ik wil de lyrics redelijk up-to-date hebben, dus ik zit te wachten hoe de situatie in Egypte zich ontwikkeld. Dan meteen een clipje in elkaar draaien met beelden van tanks die over demonstranten heenrijden. Ministry is destijds ook beroemd geworden met N.W.O.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-02-2011 17:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 16:51 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik wil de lyrics redelijk up-to-date hebben, dus ik zit te wachten hoe de situatie in Egypte zich ontwikkeld.

Stond er weer een klas voor het lokaal te dringen?

Maareh, ik ben wel benieuwd wat jij dan van de moslimbroederschap vindt. Dat zal vast een weloverwogen, welingelicht en genuanceerd oordeel zijn En natuurlijk helemaal niet bedoeld om weer de boel eens wat op te ruien

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-02-2011 17:05]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-02-2011 17:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 17:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Stond er weer een klas voor het lokaal te dringen?

Maareh, ik ben wel benieuwd wat jij dan van de moslimbroederschap vindt. Dat zal vast een weloverwogen, welingelicht en genuanceerd oordeel zijn En natuurlijk helemaal niet bedoeld om weer de boel eens wat op te ruien
Ik citeer de broeders zelf: "De Moslim Broederschap is een wereldorganisatie, ... Zij wordt gekenmerkt door haar diepgaand, accuraat en volledig begrijpen en omhelzen van alle islamitische voorschriften met betrekking tot alle aspecten van het leven:... , in politiek en in economie, in onderwijs en in sociale zaken, in juridische zaken en in bestuursaangelegenheden, in prediken en in lesgeven, in de kunsten en in de communicatie, in het verborgene en in het openbare, en in alle andere domeinen van het leven."

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-02-2011 17:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Waarom niet gewoon 'muslim' in plaats van 'aslimu'? Schrijf toch gewoon wat je bedoelt man. Ik vrees het ergste wat Egypte betreft overigens.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 11-02-2011 17:23 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ik hoop dat ze geen rookruimte hebben in Egypte..

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Wordfuhrer TMDC
Posted 11-02-2011 17:41 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Aslimu is niet hetzelfde als Muslim Bastiaan

overigens maak ik mijn helemaal geen zorgen, het leger neemt de macht over en houdt de Moslimbroederschap buiten de deur. Egypte is en blijft een militaire dictatuur. Ik pleit overigens voor een terugkeer van de farao's op eenzelfde mannier als wij Koning Willem I uit Engeland hebben teruggehaald na de val van Napoleon.

Interessanter is wat er in de andere landen gaat gebeuren. Kijken of die volgevreten Sjeiks in SA de boel bij elkaar kunnen houden. En Assad en Iran en Syrie en Jemen en ga-zo-maar-door.

Overigens moet het leger NU een napalmbombardement uitvoeren op het Tahirplein, dan is de oppositie voor de komende tijd weer gesust.

[Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 11-02-2011 17:42]

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 11-02-2011 17:48 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2011 17:23 schreef Black Jew het volgende:
Ik hoop dat ze geen rookruimte hebben in Egypte..

Stel je voor.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-02-2011 18:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Oh ja, ik was laatst weer bij een concert in het Platformtheater, en toen bleef iedereen in de zaal naar de band kijken.

Wordfuhrer TMDC
Posted 12-02-2011 11:36 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Dan was die band klaarblijkelijk veel interessanter dan wij zijn of het was een Straight Edge band.

Als ik mij eigen cd's hoor snak ik ook altijd naar een peuk terwijl ik niet eens rook..

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-02-2011 11:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2011 11:36 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Dan was die band klaarblijkelijk veel interessanter dan wij zijn of het was een Straight Edge band.

Als ik mij eigen cd's hoor snak ik ook altijd naar een peuk terwijl ik niet eens rook..
Volgens mij rook je wel. Met name als het over de Moslimbroederschap of Sebastian Bach gaat.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com