|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie is daar nou eigenlijk mee begonnen, een V schrijven waar er eigenlijk een U moet staan? En waarom?! Dat wil ik nou eens weten!!! Was het Satan?! |
|
quote: de Romijnen mischien? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik gok op de Romeinen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ah thanx Komt uit het lateins volgens ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Altijd mooi, hoogdraverij, hoogdraverij, typefout, hoogdraverij. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Welke typ fout ik zie hem igg niet(maak er zelf ook teveel ik weet het). O ja, ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe spul. Lekker bandje wat mij betrefd. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 11-02-2011 13:00] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
"Brough" moet "Brought" zijn denk ik zo. |
|
quote: a, oke. Engels is niet mijn sterkste kant. My English is not so verry well, maar dat kump nog wel [Dit bericht is gewijzigd door nark op 11-02-2011 13:00] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Kan er nog wel een bedenken hoor.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Dyslexie is klote. |
|
Ja, maar maakt niet uit verder hoor spelfout weggehaald... |
|
quote: Mijn Duist is ook niet zo goed inderdaed Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ach, als je Spaans maar goed is. |
|
quote: Ik kom met spaans echt niet verder dan si en serbesa(waarschijnlijk ook verkeerd gespeld maar goei) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Aanwezig in Zaandam! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
De T was inderdaad weggevallen, er stond een klas voor het lokaal te dringen toen ik het bericht postte. Overigens zijn er zat bands beroemd geworden met spelfouten -Embrace the Death -Infinitedtedtedted Hate Dat U als V schrijven heb ik afgekeken van Centvrian Probleem met het nieuwe nummer is dat het gaat over de Moslimbroederschap en ik dat een half jaar geleden schreef. Ik wil de lyrics redelijk up-to-date hebben, dus ik zit te wachten hoe de situatie in Egypte zich ontwikkeld. Dan meteen een clipje in elkaar draaien met beelden van tanks die over demonstranten heenrijden. Ministry is destijds ook beroemd geworden met N.W.O. |
|
quote: Stond er weer een klas voor het lokaal te dringen? Maareh, ik ben wel benieuwd wat jij dan van de moslimbroederschap vindt. Dat zal vast een weloverwogen, welingelicht en genuanceerd oordeel zijn En natuurlijk helemaal niet bedoeld om weer de boel eens wat op te ruien [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-02-2011 17:05] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik citeer de broeders zelf: "De Moslim Broederschap is een wereldorganisatie, ... Zij wordt gekenmerkt door haar diepgaand, accuraat en volledig begrijpen en omhelzen van alle islamitische voorschriften met betrekking tot alle aspecten van het leven:... , in politiek en in economie, in onderwijs en in sociale zaken, in juridische zaken en in bestuursaangelegenheden, in prediken en in lesgeven, in de kunsten en in de communicatie, in het verborgene en in het openbare, en in alle andere domeinen van het leven." Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Waarom niet gewoon 'muslim' in plaats van 'aslimu'? Schrijf toch gewoon wat je bedoelt man. Ik vrees het ergste wat Egypte betreft overigens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik hoop dat ze geen rookruimte hebben in Egypte.. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Aslimu is niet hetzelfde als Muslim Bastiaan overigens maak ik mijn helemaal geen zorgen, het leger neemt de macht over en houdt de Moslimbroederschap buiten de deur. Egypte is en blijft een militaire dictatuur. Ik pleit overigens voor een terugkeer van de farao's op eenzelfde mannier als wij Koning Willem I uit Engeland hebben teruggehaald na de val van Napoleon. Interessanter is wat er in de andere landen gaat gebeuren. Kijken of die volgevreten Sjeiks in SA de boel bij elkaar kunnen houden. En Assad en Iran en Syrie en Jemen en ga-zo-maar-door. Overigens moet het leger NU een napalmbombardement uitvoeren op het Tahirplein, dan is de oppositie voor de komende tijd weer gesust. [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 11-02-2011 17:42] |
|
quote: Stel je voor. |
|
Oh ja, ik was laatst weer bij een concert in het Platformtheater, en toen bleef iedereen in de zaal naar de band kijken. |
|
Dan was die band klaarblijkelijk veel interessanter dan wij zijn of het was een Straight Edge band. Als ik mij eigen cd's hoor snak ik ook altijd naar een peuk terwijl ik niet eens rook.. |
|
quote:Volgens mij rook je wel. Met name als het over de Moslimbroederschap of Sebastian Bach gaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |