|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind saturday night fever echt de meeste grote kutfilm die ik ooit gezien heb ... dat die film ooit zoveel ophef heeft gemaakt ... ongelooflijk. |
|
Zijn natuurlijk wel kinderen van hun tijd-dansfilms worden in de eerste plaats gelanceerd als er een publiek voor is en als erom gevraagd wordt.Staying Alive was in de discoperiode,late 70's dus.Deze muziek was toen razend populair.Het hoort gewoon bij de tijdsgeest en de muziek was trouwens voordien al een hype.Je weet wel-eerst baanbrekende muziek,dan een kledinglijn lanceren en ten slotte films rond het onderwerp... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: kijk, dat dsie films slecht zijn weet ik zelf ook wel, maar het gaat mij meer om de muziek |
|
Naast metal ben ik ook een verzamelaar van jaren '60 '70 en '80 muziek. Disco heerst! "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
Disco muziek is fout .. Gewoon fout .. John Travolta is fout .. |
|
hum, ik vind footloos wel iets hebben, lekker loos en vrij. soms luister ik wel ne keer naar klassiek, kvind dat het iets mysterieus heeft, ja moet er wel naar leren luisteren en met een beetje goeie wil kan er in elk klassiek nummer een metal nummer, of iets in die genre. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
disco is humor Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
klassiek is idd niet slecht veel echte goeie metalnummers hebben eigenlijk dezelfde gedachtelijn als klassiek kijk maar naar Apocalyptica enzo en ja, John Travolta zuigt |
|
Een aantal jaren geleden heb ik eens voor de lol deelgenomen aan een themafuif rond disco.Het speelde zich af in het jeugdhuis waar ik toen lid was.Iedereen liep toen verkleed rond(dan mocht je er gratis in,haha).Echt wel grappig:glimmertjes alom,pruiken die nauwelijks door de deur konden en glitterkleren.Ik vind discomuziek een beetje onnozel,maar heb me toch geamuseerd die avond.Het was net carnaval... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
dansen op de muziek uit oude dansfilms?: van 22.00-4.00 entree 3 euro. |
|
Aaargh elke keer als ik ook maar 3 noten van een van die kut-Grease lidjes hoor dan schiet bij mij aan alle kanten de bultentyfus alweer eruit. Kan het niet uitstaan gewoon, en dat geldt eigenlijk voor de meeste van die pokke-tiener musical zooi muziek. Aaargh aaargh aargh. En een dikke gatver. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Alleen Cry-Baby is echt. |
|
En de sound of music Against God and Government |
|
quote: Fout is goed. Wansmaak heerst. De appel valt niet ver van de boom. Allemaal waar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Heb je m'n abba topic al wel eens gezien? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2552584?hl=abba Sommige metalliefhebbers luisteren ook wel naar andere muziek, hoor. Zo raar is dat niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb niets gezegd over andere muziek dan metal waar metalliefhebbers naar luisteren. Ik vind alleen dat de contrasten "metal" en "oude dansfilms" erg tegenstrijdig en daarmee grappig zijn, dat wilde ik alleen graag even uiten. Edit: nadere toelichting om het enigzins te verduidelijken: ik zag opeens John Travolta dansen op een nummer van Morta Skuld. [Dit bericht is gewijzigd door Bijlensmid op 19-02-2010 22:55] Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Nou ja, het gaat dacht ik niet over de films, maar over de muziek in die films. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dan nog staat het wel in een heel erg verkeerd topic |
|
Ja, die topictitel zuigt. En op een verkeerde manier, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmmz bedoelde onderwerp of whatsoever, Heavy metal |
|
Ow, dat, ja. Sorry voor m'n gedachtengang... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-02-2010 23:38] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind de muziek uit Grease echt verschrikkelijk. Eigenlijk uit alle dansfilms die ik ken. Sowieso.. dansfilms.. |
|
quote: Halleluja! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ah dansfilms zijn leuk, vooral Salsa> Hier volledig te bewonderen: En laat je vooral niet omver blazen door het geweldige acteerwerk. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |