|
Auteur: |
|
|
Moet nog steeds even checken Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: :') quote: Erg vette riff zo rond het midden! Beheurlijke depri vibe; dat had ik niet direct uit je beschrijving gehaald, behalve dat springen dan. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tja, depri... geworteld wortels in blues hè, zoals het hoort! |
|
Dat andere nummer had dat een stuk minder, overigens. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven en vind dat ook niet echt nodig, luister en huiver! Nog een live nummertje, het album (II) kunnen jullie zelf wel vinden. Een ballade dit keer, "Shine on me" en volgens de descriptie "with some kind of device where you blow in". |
|
quote: Het boeit ook niet echt, ik observeerde het slechts Puike muziek, ik ga II (of I en III) wel eens even opzoeken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Afgelopen weekend zag ik puur toevallig een (pro) coverbandje waarin de bassist van Kingston Wall tegenwoordig speelt. Ik kan me zo gauw niet herinneren zó'n goeie bassist gezien te hebben! |
|
heb net ff wat geluisterd... ach klinkt wel aardig.. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
zijn trouwens ook veel invloeden van Rush in te vinden. Op II zeker duidelijk Xanadu invloeden. Klinkt op zich wel aardig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Index / Muziek algemeen |