|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:The Beatles? |
|
quote: Holocaust In Their Head, jawel I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Yup. En die split met Filthkick van vlak daarna stond ook nog op dat tapeje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
allemaal leuk enzo MAAR gaat het nog door? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Op hun sites is nog niks te vinden en staan de gigs nog gewoon op het programma. Maar ja, dat kan ook luiheid zijn natuurlijk, laat een kraakpandpunker iets regelen en negen van de tien keer loopt het in de soep. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
lol bas het viadukt is geen kraakpand IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ach, alle gasten om dit soort muziek heen zijn toch gewoon skooiers? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
bij ons in de stad zijn die cokeheads skooi-ers. Vaak met briefje in de hand omdat als ze praten, is het bedelen, met briefje blijkbaar niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik moet toch maar eens een keer die kant op. Grunn en Haarlem, dat zijn twee steden die ik nog eens uitgebreid wil bekijken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Grunn is 1 groot kraakpand |
|
quote: Maar gelukkig wel met speciale rookruimtes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vanwege het treurige feit heeft Extreme Noise Terror alle shows afgezegd. Phill had veel vrienden en bekenden in Groningen en daarom doen we een ENT cover band die de eerste 2 platen gaat spelen. Plus de overige bands die zouden spelen: Noodweer, NFFU, Suicide State @ het Viadukt zaterdag 2 april, tijden blijven hetzelfde entree zal €5,- worden. |
|
Nog ff. Extreme noise terror aan je voorbij gegaan..haha geinig. Stichting het Viadukt is een oefenruimte complex waar soms shows georganiseerd worden. Geen kraakpand but what the heck. En ja er staan wat onbekendere punk en hardcore bands in het voorprogramma. Mede door het feit dat de meeste nederlandse metalbands bedroevend saai zijn en nog eens veel gage vragen ook. t moet wel een gezellige bonte avond worden met patat enzo. |
|
Laat maar zitten dan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: quote: (deel verder die mening wel hoor ) |
|
quote: Oh leeeeuk! Krijgen we ook ranja met een parapluutje en een rietje? |
|
GRONINGEN DE KONINGEN |
|
quote:Jezis Mars. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zeker. |
|
quote: Mooi initiatief! |
|
quote: Jammer, want ik heb het niet zo op cover bands. Vandaag maar een teringherriedag op de spelert: SOB (Osaka Mon Amour: FTW!) , NapalmDeath, ENT, Spazztic Blurr , Sore Throat etc. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Extreme Noise Terror covers worden mainly gespeeld door Extreme Noise Error. Band uit Groningen uit`1987...speelden veel samen met ENT in die tijd vandaar de naam...en de tribute. Maar eh...Siege, Deep Wound...Infest....passen prima in dat rijtje. |
|
Had er graag bij willen zijn. Maar die dag heb ik een show. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Even omhoog gekickt. Wordt een leuk feestje! Kan je alleen maar respect voor hebben. En ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat zanger Dean ook van de partij is. Mooi! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |