|
Auteur: |
|
|
26 november 2011 To Hell Fest part 9 @ OJC Maddogs, Groesbeek (bij Nijmegen) Info: www.ojcmaddogs.nl PROSTITUTE DISFIGUREMENT TOXOCARA INCARNATE SEVEN ENDS PANOPTIKON Entree: 7 euro Aanvang: 18.30 uur Het duurt nog even, maar wel iets om naar uit te kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 25-05-2011 21:15] |
|
aanwezig |
|
Met SEVEN ENDS is de line-up rond. Zie ook www.myspace.com/sevenends. |
|
ook weer bij met Toxo uiteraard! My friend, watch out for traitors... |
|
Ah, jullie zijn er vroeg bij, maar hier wel ik wel aanwezig zijn. |
|
Altijd wel aanwezig bij deze feestjes weer, kwam er nog ééntje voor het festivalseizoen? |
|
Aanwezig |
|
Aanwezig uiteraard. Wordt een mooi feestje, me dunkt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Toch nog een toevoeging: de Nijmeegse band PANOPTIKON zal de avond openen. |
|
*schop* |
|
18.30 - 19.00: Panoptikon 19.20 - 19.50: Seven Ends 20.10 - 20.50: Incarnate 21.20 - 22.05: Toxocara 22.30 - 23.30: Prostitute Disfigurement |
|
Nog 3 weken! 5 vette bands voor een schappelijke prijs [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 04-11-2011 10:37] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 04-11-2011 17:15] |
|
Up, nog een dag of 5. Gedateerd, maar toch: Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Aanwezig! euu? |
|
Morgen! |
|
Ik ben aanwezig, nog even kijken of mijn vriendinnetje ook mee wil |
|
Gezellig |
|
Ga eens vertrekken hier. Tozzo. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Gaat 'em jammergenoeg niet worden. Uit eten vanavond... |
|
was me toch wel weer een vervelend aangenaam feestje moet ik eerlijkheidshalve bekennen.... Your mother ate my dog! |
|
Ja, zeker naar mijn zin gehad!! euu? |
|
Heb me ook goed vermaakt. Goed ontvangen bij aankomst... toffe crew en goede geluidsmensen. Strakke show van Seven Ends. Zelf aardig gespeeld. Natuurlijk vallen we als rauwe metalcore met death/thrash invloeden wat uit de toon op een death metal avond, toch veel positief commentaar gehad en nog een shirtje verkocht. Toxocara was ook vet! Daarna de 3 uur durende tocht naar huis maar weer aangevat. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
Index / Concerten |