|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Metallica - The Black Album (nothing else.. in iedergeval met m'n crematie) Absu - The third storm of cythraul Summoning - Minas morgul Falkenbach - Magnii blandiin.... |
|
Cd's mee het graf in? Liever niet.. dan geef ik ze wel aan iemand die er baat bij heeft 11.45: restate my assumptions |
|
Ik denk dat god best wel wat mp3'tjes kan missen... Desnoods shared ie ze... |
|
Ik weet al sinds jaar en dag dat ik ze ALLEMAAL meeneem! Als buitenaardse archeologen* mijn graf vinden zullen ze ook gelijk kunnen horen hoe wij mensen boodschappen over brachten! *Indien die CD's ook een beetje goed gepreserveerd worden. |
|
off topic MBMarduk, cryptopsy gezien of geen zin gehad? |
|
Geen enkele... wat boeit mij dat nou. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: ---> Bierput/Zuiphal/Theekransje/Rumhut/Whiskyvilla... |
|
Ik ga voor *Theekransje* |
|
Ik zou alle KUT CD's meenemen mijn graf in!! OK dan heb ik een beetje groot graf nodig maar is de rest van die TROEP af... |
|
quote: Zou je niet denken dat Satan een betere muzieksmaak heeft? |
|
Ik neem niks mee, maar ik weet idd wel een hele zooi cd's die je zo in een diep graf kan flikkeren. Euh verbranden is dan eigenlijk beter. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Verbranden is ook cool, maar ROTTEN tot in de eeuwigheid ook wel |
|
Pink Floyd- The Wall Iron Maiden - Fear of the Dark Alles van Janis Joplin RAMP - For a While Mijn Black Sabbath collectie Pearl Jam - Ten Smashing Pumpkins - Siamese Dream Alles van The Doors "This is the End, my only friend the End" En nog veel meer waar ik nu niet op kom! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
geen CD's mee in het graf, ik wil ze wel allemaal laten draaien op mijn begrafenis |
|
Rhapsody- Dawn of Victory Suicide Commando - Hellraiser VNV Nation - Darkangel Wolfsheim - Dreaming Apes En op mijn begravenis moeten ze 80 minuten lang Experimental Noise draaien ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Dimmu Borgir - Alles Immortal - Alles Eagles - Hell freezes over Finntroll - Jaktens Tid En voor de rest alles wat tot mijn dood nog in mijn cdkast staat/komt te staan. Maar mij kennende zal ik alles moeten verkopen om mijn uitvaart te kunnen bekostigen. |
|
quote: Gewoon een groot deathmetalconcert van je begravenis maken. Alleen een beetje jammer dat je het dan zelf niet zo bewust meemaakt Sadistik Exekution mag dan bijvoorbeeld "Fukked up and buried" komen spelen. En anders kan Exhumed het een en ander wel luister bijzetten als ze "Deadest of the Dead" gaan spelen. |
|
MDB - Turn Loose the Swans gaat mee en 'Elend - Lecons de Ténèbres'... ik gun mijn nabestaanden deze mooie muziek niet Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
mijn diabolicum, obituary en deicide cd's. Maar tegen de tijd dat ik dood ben hoop ik nog veeel meer masterpieces mee te kunnen nemen. Ik hoop dan dat ik er zelf nog bij pas Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hm, vier cd's mee het graf in he. Njarg, dat zouden waarschijnlijk de volgende worden: Borknagar - The Olden Domain, Iced Earth - Horror Show, Opeth - Morningrise, Metallica - Ride the Lightning. Het zou kunnen dat ik er een vergat, maar dit zijn iig op het moment mijn grafcd's (voorwaarde is wel dat ze ook tijdens mijn begravenis gedraaid worden ) |
|
Aangezien ik dan dood ben heb ik niet zo veel aan CD he. |
|
Gewoon een 'wat zijn je beste cd's'topic dus? Dingen mee je graf in nemen is dom, alsof je er wat aan hebt zonder een cd speler! Life doesn't get much better than this! |
|
misschien wat cd's van Gravedigger Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: of grave |
|
quote: verveel jij je ook ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |