|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Finland? Oslo dacht ik. En ze maken hardcore geen metal. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-02-2011 1:18] |
|
het lijkt op Darkthrone signature |
|
Die split met Årabrot is ook weer goed te doen. |
|
Zo, lekkere snare zeg. Ook maar eens wat van opzoeken dan. |
|
quote:Darkthrone doet ook nog oude (heavy) metal. Heb jij het hele album wel geluisterd? |
|
Van Okkultokrati? Alleen die youtube link van hypnos geluisterd. Best wel slecht van me, eigenlijk. Of Darkthrone? Want dan weet ik het niet meer, maar 1 keer geluisterd, die laatste. En gedeleted. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-07-2011 22:34] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zit ik nu speciaal die laatste Darkthrone te luisteren om even te horen of ik iets mis. Het is toch te verschillend naar mijn mening. Hele ander gevoel zit er ook in. |
|
Was ook meer een geintje, dat eerste wat ik postte. Ik meende het een klein beetje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zou zelf eerder zeggen dat het de kant van Nails opgaat, maar dan langzamer. hardcore/crust w/ black metal influences |
|
Ik vind Raspberry Dawn echt een fantastische plaat. Black metal, post-punk, psychedelische rock, lekker rauw en rechttoe rechtaan, maar ook dromerig en avontuurlijk. In een recensie las ik Darkthrone meets Joy Division, en dat komt best wel in de buurt. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-10-2016 18:56] |
|
quote: Dit is echt wel goed inderdaad, thanks for sharing! |
|
mooie plaat soort van neu! meets discharge meets darkthrone meets ??? meets ??!?! |
|
Dit is echt een saaie band geworden. Jammer. |
|
Wow, de nieuwe is echt beestig goed. Veel eighties-invloeden met nonchalante riffs, die steevast uitmonden in sfeervolle tussenstukken met wat keys ertussen gegooid. Klinkt eigenlijk heel kut als ik het zo herlees, maar het is echt verslavend. |
|
|
|
Ja, syked! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Heavy Metal |