|
Auteur: |
|
|
Die liepen op Fortarock gewoon gratis rond. Erg grappig als randverschijnsel, maar als hoofdact? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: euh, dacht je dat ze gratis waren...?! |
|
Haha touchée ik ging ervanuit, gezien hun performance, dat ze voor een paar kratten bier speelden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zou ze persoonlijk ook voor niet meer op zo'n festival laten spelen, komop zeg. Zo speciaal zijn ze echt niet, sorry. Maar goed, pa trakteert schijnbaar, dus dan zeg ik geen nee. |
|
Op een festival is het juist wel aardig, vind je het niets, dan loop je gewoon weg, no harm done. Er bewust naartoe gaan en er 16 euro voor neerleggen is een tweede... |
|
Zo is dat The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben ik volledig met je eens. Het is leuk om zo eens eventjes naar te kijken, effe lachen, effe meeblèren, maar again, 16 euro... jeeezus. En dan laten ze een geniaal Belgisch Beatles coverbandje voor niks spelen. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 16-02-2011 21:56] |
Index / Concerten |