IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 25/4 @ Tivoli Helling, Utrecht: Comeback Kid, The Ghost Inside, Kvelertak & meer
Meridian
Usericon van Meridian
Posted 17-02-2011 13:19 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Voor de mensen die niet naar Groezrock gaan:

Maandag 25 april 2011
Tivoli de Helling, Utrecht

COMEBACK KID
THE GHOST INSIDE
KVELERTAK
GRAVEMAKER
SOCIAL SUICIDE

Open: 17.00 uur / Aanvang: 17.30 uur
Tickets: 18 euro

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 17-02-2011 13:30 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

iPim, echt iets voor jou.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-02-2011 14:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-02-2011 14:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zeer zeker, waarde vriend. Bent u ook van de partij?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 17-02-2011 14:55 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 17 februari 2011 14:44 schreef iPim het volgende:
Zeer zeker, waarde vriend. Bent u ook van de partij?

Nee. Ik zeg meestal: 'als het op -core eindigt is het kut'

iPim
Usericon van iPim
Posted 17-02-2011 15:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Jammer dan, mij krijg je er niet kwaad mee.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-02-2011 15:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2011 14:55 schreef holysjit het volgende:
Nee. Ik zeg meestal: 'als het op -core eindigt is het kut'

Waarom bericht je er dan wel over op je site? Misschien moet je daar dan ook mee op houden.

edit:

:')

Nog beter, legt dit eens uit, dan: http://www.ragherrie.com/2011/02/darkest-hour-the-human-romance/

Darkest Hour – The Human Romance
Door: >>>>Holy Sjit<<<< op 13-02-11 om 14:35 uur | Categorie: CD-recensie | geen reacties

Afkomstig uit Washington, Amerika en begonnen ergens begin 2000 heeft Darkest Hour zes albums op hun naam staan. Ze spelen een lekkere pot >>>>Metalcore<<<< met invloeden van Melodic Death Metal in het straatje van Lamb Of God en As I Lay Dying. Ze zijn van Victory Records overgestapt naar eOne Music om hun nieuwe plaat The Human Romance uit te brengen.

Deze nieuwe plaat borduurt voort op het vorige werk. Er worden geen nieuwe wegen ingeslagen maar er is wel flink wat extra peper in de reet gestopt. Het tempo ligt over het algemeen hoog en de donkere metalcore met zo af en toe een aangename solo zit vol met melodie en kleine verassingen. De grunts kunnen omschreven worden als zwaar en geeft toch een flinke dosis extra power aan de muziek.

Man & Swine gaat gewoon hard en mijn favoriet Violent By Nature ontketend bij mij Lamb Of God-gevoelens. Lichte invloeden van thrash, melodische riffs, drums die als mokerslagen je lichaam in worden gepompt en zanger John Henry brult de longen uit zijn lijf en >>>>ik zie de zweterige kleine hardcorezaaltjes al voor me<<<<. Maar ook Purgatory en het geweldige agressieve Wound en afsluiter Beyond The Live You Know mogen er zeker wezen. Stuk voor stuk pareltjes hoewel eigenlijk het gehele album staat als een huis. Dit is niet kapot te krijgen, het verveeld nergens en op het mijns inziens mindere The World Engulfed In Flames hebben we een meesterwerkje te pakken.

>>>>Ik overdrijf niet. The Human Romance zal het hart van Metalcore-fans vele malen harder doen kloppen. Alles klopt aan deze plaat: de moddervette productie, sterke songs, sterke grunts en genoeg afwisseling. Gaat dit luisteren!<<<<

Releasedatum: 07-03-2011 | Label: eOne Music | Myspace

Tracklist:
01. Terra Nocturnus
02. The World Engulfed In Flames
03. Savor The Kill
04. Man And Swine
05. Love As A Weapon
06. Your Every Day Disaster
07. Violent By Nature
08. Purgatory
09. Severed Separates
10. Wound
11. Terra Solaris
12. Beyond The Life You Know

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-02-2011 15:39]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 17-02-2011 15:50 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Een maandag? Laat maar.
Bovendien wil ik alleen Kvelertak zien en die zullen wel weer erg kort spelen.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 17-02-2011 15:54 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Neem toch niet zo serieus wat ik zeg... Sommige -core vind ik prima te pruimen maar ik luister het niet zo heel veel. Dus er zit goeie tussen waaronder de nieuwe Darkest Hour ja.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 17-02-2011 16:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2011 15:54 schreef holysjit het volgende:
Neem toch niet zo serieus wat ik zeg... Sommige -core vind ik prima te pruimen maar ik luister het niet zo heel veel. Dus er zit goeie tussen waaronder de nieuwe Darkest Hour ja.

Hou toch gewoon op met je voortdurende kansloze gezeik.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 17-02-2011 16:06 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 17 februari 2011 16:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hou toch gewoon op met je voortdurende kansloze gezeik.

Vooruit dan maar. Rustig aan joh... tis donderdag..

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 17-02-2011 16:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2011 16:06 schreef holysjit het volgende:
Vooruit dan maar. Rustig aan joh... tis donderdag..

Ik ben rustig.

Silence
Usericon van Silence
Posted 17-02-2011 16:12 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Moet je nagaan hoe hij is al hij écht druk is.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 17-02-2011 16:13 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 17 februari 2011 16:12 schreef Silence het volgende:
Moet je nagaan hoe hij is al hij écht druk is.

Zat ik mij ook al te bedenken.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 17-02-2011 16:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

LOL, dwazen

Ben zelden druk, dat reserveer ik voor chriz.

Silence
Usericon van Silence
Posted 17-02-2011 16:38 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 17-02-2011 16:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oh, en het podium

iPim
Usericon van iPim
Posted 17-02-2011 17:53 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik wil The Ghost Inside nu wel een keer zien! Comeback Kid was aardig vermakelijk laatst en Kvelertak ga ik wel zien op Graspop.

Nog even kijken ivm dag vd week die niet zo gunstig is.

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 20-02-2011 13:45 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

25/4 is op Tweede Paasdag. Dus wees welkom allen.

100% anti-Kvelgeest

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com