|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk duits ja. Maaruhm, laat misschien ook maar. Ik ben weer nuchter. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 23-04-2011 18:24] |
|
Kom op, snel eentje atten. Subtiel kamerolifantje |
|
|
|
precies! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hehe... |
|
quote: Puntje waard! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Moet ik nog wat collegae inschakelen om achter de n.a.w. gegevens te komen? Ik ben er morgen zelf niet bij |
|
quote:Dank voor het aanbod Jezebel , maar liever niet. Poppenkast weer. Argh... |
|
Gaat lekker Varg. Brighty, merch dame, Argh... |
|
quote:Niet Argh. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 23-04-2011 19:24] |
|
Te laat. Maar je hebt je wel vermaakt begrijp ik. |
|
quote: Mocht je nog van gedachten veranderen...ik ben tot 4 uur morgen bereikbaar via computer *heeft een stiekum zwak plekje voor romance en neiging tot koppelen* |
|
Ja, dat wel. Was een erg tof concert, en de supportbands waren ook erg fijn. Vooral de eerste band, Lyonite, klonk als fijn aanstormend talent. Net hun EP nog even gedraaid, en ook in den huiskamer kan ik er van genieten. De tweede band, Sin7sinS, was ook erg sterk, alhoewel het niet helemaal mijn ding was zat het muzikaal goed in elkaar. En complimenten voor de sterke en gevarieerde zangpartijen. Daarna Midnattsol, wat ik eigenlijk de minste band van de avond vond. Alhoewel het geen slechte band is was het me wat te standaard en ik vind haar zang toch niet heel erg sterk. Nu moet ik bekennen dat ik ze eigenlijk (op een enkel nummertje na lang geleden) niet eerder gehoord had. Dus, misschien dat ik het nog eens hier thuis moet luisteren. Tot slot Leaves' Eyes, wat gewoon altijd een feest is. De prachtige zang van Liv, de uitstraling van het geheel... de energie en het enthousiasme. Altijd weer prachtig om te zien en te horen. Bolwerk was qua zaal ook sfeervoller dan vorige keer. Ik kan het me niet goed meer herinneren, maar volgens mij is er in het afgelopen jaar nog het een en ander aan de inrichting gedaan. Nu nog een ander biermerk... @ Fa [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 23-04-2011 19:40] |
|
quote:Oh God... hehe. Ik hou het in gedachte, maar ik denk het niet. Bedankt in ieder geval! |
|
Ga er gewoon voor Vargen666. http://www.zwaremetalen.com/interview/18597/Lyonite.html Mocht je het niet gezien hebben. |
|
Heb LE nog nooit live gezien. Vraag me niet waarom. Eens in de gaten houden wanneer ze het zuiden des lands aandoen. @Verslag van Vargen. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 23-04-2011 19:44] |
|
quote:Ik zag het ja, toen ik op zoek was naar een afbeelding van de CD-hoes ivm bij de CD-rip te zetten. |
|
quote:Hier is het met de vrienden een beetje traditie om ze elk jaar in Sneek te zien. |
|
Wel makkelijk als ze dan ook ieder jaar in Sneek optreden. Ik zag dat ze ook op MFVF spelen, maar da's ook zo'n tyfuseind weg. |
|
Voor de liefhebbers van Sin7sins, kiekjes van hun optreden alhier: http://www.flickr.com/photos/contemplate/sets/72157626440300173/detail/ |
|
Voor de liefhebbers van de degelijke bands, en bands met zangeressen-die-zeuren-over-ingekorte-setlists-terwijl-ik-dat-eigenlijk-nog-te-lang-vond-duren: http://www.erikschepers.nl/music/bydate.html#date20110422 Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Liv begint ook barsten te vertonen zie ik. |
|
Mooie foto's Erik! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |