|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Ik gebruik zo nu en dan field recordings in mijn noise. De sjarme ligt bij mij ook een beetje in het tape hiss. Iets waar ik verliefd op ben. Ik weet daT er hele festifals bestaan in het genre. Maar dan zou ik persoon liever mensen aan het werk zien met reel to reel manipulatie. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
te oud |
|
quote: Vetjes! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik zet welleens Relax with... - Tropical Rainforest keihard aan met de boxen uit het raam. Vooral mooi in de dicht beboste straat hier ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Heb je dan ook een lendendoekje aan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat nog niet geprobeerd, maar de lianen hier zijn ook niet van goede kwaliteit Wel mooi om mensen op straat zoekend om zich heen te zien kijken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ah, gewoon naakt dus, moet ook kunnen! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dude ga rukken ofzo. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
fapulicious signature |
|
quote: Heb je een cam? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nee. Ja, maar die is kapot. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Hoe vaak ik die wel niet heb gehoord. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Index / Muziek algemeen |