|
Auteur: |
|
|
Het is hardcore op zijn best, lekker energiek, opzwepend en vooral heel snel en hard, waarbij de teksten die Bryan furieus (die gast is echt heel kwaad) de wereld in slingert een perfecte aanvulling vormen op het geheel. De band doet denken aan bands als Terror, Hatebreed, Wisdom In Chains en Blood For Blood met een goeie berg sing-alongs. Het hardere beukwerk uit Boston van DEATH BEFORE DISHONOR behoort tot de hardcore top van dit moment. Verplichte kost voor degenen die van no-nonsense, stoere, meezingbare, agressieve hardcore houden. http://www.myspace.com/deathbeforedishonorbhc |
|
Ik heb hatebreed nooit wat aan gevonden. En op die laatste plaat van terror spelen ze zo snel als een stel bejaarden. Dus ik deel die mening wel met je. |
|
Vanaf Always werd het al een heel stuk minder en die nieuwe vind ik inderdaad ook helemaal niks. |
|
Poehie, even normaal doen tegen Terror en Hatebreed. Maar Death Before Dishonor mag er meer dan zeker zijn, erg goede liveband! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jammer dat ik dan nog op vakantie ben Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ze spelen 5 maart ook in Vroomshoop. |
|
quote: Sorry Ben ik ben meer van de oldschool dus nummers onder de minuut zonder breakdowns. En ja als Terror lowest of the low niet wil spelen dan krijgen ze minpunten. Moeten ze in duitsland als voorprogramma van blood for blood maar goedmaken. |
|
Kick! Aanwezig |
|
Vanavond! |
Index / Concerten |