Één Neocube bestaat uit 216 kleine (een doorsnee van ongeveer 4 milimeter) magnetische balletjes. Je kan er
vanalles mee maken:
maar ook kapotmaken:
(een waarschuwing die bij een bestelsite stond)
quote:Hiermee verklaar ik dat ik weet dat de Neocube sterk magnetisch is en dus niet in de buurt van elektrische apparatuur mag komen. Bovendien zorgt de Neocube ervoor dat elektronisch opgeslagen data wordt gewist en deze moet dus niet in de buurt gebracht worden bij USBs, pinpassen etc. Ook weet ik dat de balletjes niet in oren of mond gestopt mag worden en de Neocube moeten dus weggehouden worden bij kleine kinderen. Ingeslikte balletjes kunnen tot erge verwondingen leiden. Bij inslikking raadpleeg onmiddelijk een arts. Bovendien ga ik met de algemene voorwaarden akkoord. ( http://www.deneocube.nl/neocubebestellen.php )
Je hebt verschillende merken neocubes:
zen magnets, nanodots, tetramag, neocube, buckyballs...
Deze verschillen onderling in aantrekkingskracht. Met nanodots bijvoorbeeld, kun je veel complexere vormen maken dan met zen magnets, omdat nanodots een veel hogere aantrekkingskracht hebben.
Av jord er du kommet, til jord skal du bli
Ravenny
Posted 20-02-2011 19:37 by Ravenny
Die dingen zijn inderdaad leuk om mee aan te kloten
1bobbes1
Posted 20-02-2011 19:37 by 1bobbes1
Av jord er du kommet, til jord skal du bli
bokaj
Posted 20-02-2011 19:39 by bokaj
Is dit in de plaats van voetbalplaatjes?
Onweerwolf
Born Again!
Posted 20-02-2011 19:39 by Onweerwolf
Ik speel ook graag met balletjes.
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.
1bobbes1
Posted 20-02-2011 19:41 by 1bobbes1
quote:Op 20 februari 2011 19:39 schreef bokaj het volgende:
Is dit in de plaats van voetbalplaatjes?
nee, deze hoef je niet te verzamelen, en je hoeft ze niet te plakken