quote:
Op 6 maart 2011 13:54 schreef yowannuzz het volgende:
Begon met de loting, eerst niet toen wel.
Curse of the Forgotten had al gesoundchecked; en toen bleek Nuclear Sushi te moeten openen.
Het backstage-beleid was ook niet duidelijk.
Hele avond mocht ik backstage en deed iedereen relaxed, en toen de avond ver gevorderd was werd er opeens naar bandjes gevraagd.
Dat gedoe met Hellblast verdiende natuurlijk ook geen schoonheidsprijs. Dat de band er beter op had kunnen reageren staat buiten kijf, maar het had ook wel wat duidelijker gecommuniceerd kunnen worden richting de band.
Ten slotte vind ik persoonlijk dat de security zich iets relaxeder had kunnen opstellen; ik snap ook wel dat er geen flessen mee naar buiten mogen. Werd nogal agressief tegen mij verteld.
Nogmaals; Ik heb een hele toffe avond gehad; sfeer was super, bands waren goed, het was zeer geslaagd. Jammer van deze puntjes die ik puur vertel omdat er iemand van Willemeen naar vraagt. Niet om te zeiken.
Je omschrijft het precies zo als ik het ook heb ervaren, van mij zagen ze ook dat ik duidelijk bij de band hoorde, dat lijkt me ook vrij duidelijk als je ziet dat ik hielp met het materiaal mee naar binnen sjouwen. ik heb ook de hele tijd backstage gekunnen en dat heeft de orginasator zelf ook gezien en daar wordt dan niks over gezegd tot op het moment dat er een keertje iemand van de band niet aanwezig is, dan wordt opeens gedaan alsof ik één of andere koekwous ben. Wat me ook tegenviel is dat ik toen ik wilde helpen met de spullen van m´n vader van het podium af sjouwen die dus één van de gitaristen was van een band op die avond dat ik commentaar kreeg van de organisator, die vroeg me heel bijdehand waar ik mee bezig was.
Zulk soort situatie´s kom ik bijna nooit tegen, behalve nu dan bij Willemeen, ik vind dat echt heel erg jammer en niet echt sfeer die je normaal gesproken op een metalconcert tegenkomt.
Voor de rest hebben de bands zelf wel goed hun best gedaan, alleen jammer dat het niet goed door kwam door het slechte geluid.
[Dit bericht is gewijzigd door dragonaddicted op 06-03-2011 14:37]